1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Onder het motto beter laat dan nooit...

    Eindelijk zit ik dan ook helemaal in The Witcher 3 en geniet ik momenteel volop van alle content die deze game te bieden heeft. Het zijn vooral de prachtige landschappen, armors en kledij waardoor ik helemaal verslaafd ben geraakt. Mainquest zit ik nu halverwege Novigrad maar heb ondertussen ook al enkele uitstapjes gemaakt naar Skellige. Damn, adembenemend mooi daar! _O_ (Velen heb ik waarschijnlijk nu bijna volledig uitgekamd)

    Vanaf level 16 begon de game eigenlijk pas echt leuk te worden voor mij, waar ik uiteindelijk meer dan 50uur voor nodig heb gehad. Maar de aanhouder wint en ben nu maar al te blij dan ik ben blijven doorspelen afgelopen weekend! :thumbs: (blijft echter jammer dat je amper XP verdient met bijzaken of ontdekkingstochten op eigen initiatief. Soms de lastigste gevechten krijg je net 25 puntjes, terwijl een gesprek met iemand uit het hoofdverhaal soms al 250 of meer punten geeft)
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat levellen is bizar. Ik deed wat story dingen achter elkaar. Binnen 3 uur van level 26 naar 32 gegaan. Voor level 25 naar 26 was ik 2 keer zo lang bezig.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja dat is wel een kritiekpuntje... met de Main Quest level je het hardst, waardoor de overige Quests qua leveling weinig bijdragen. Voelt een beetje nep / scripted daardoor.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Op ontdekkingsreis in Skellige en omliggende eilanden, wat een ontzettend gave ervaring is dat zeg!! HUD uit en genieten maar... _O_
    Nog nooit zo onder de indruk geweest van een speelwereld als hier, was dit maar de grafische standaard van elke game die tegenwoordig uitkomt.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kwam nog een clipje van me tegen, ff geüpload, kon niet laten hem hier te delen.

    Dit is op New Game + Death March tegen lvl. 60 Drowners. Alchemy Build OP.

     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Is dat eigenlijk aan te raden NG+ voor een Death March playtrough? Of is dat toch enkel weggelegd voor de echte 'die-hard' Witcher?

    ..heb de basis game verhaaltechnisch nu bijna uit en qua contracten en zij-missies heb ik ook het grootste gedeelte gezien en uitgespeeld.
    Echter ik ben nog lang niet klaar met deze game/speelwereld en zou graag nog eens over nieuw beginnen, maar dan wel met al mijn verzamelde stuff en skills.
    Weer op "0" beginnen trek ik helaas niet, begin van de game vond ik hierdoor namelijk een vrij vervelende ervaring omdat alles zo beperkt en langdradig aanvoelde.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    NG+ is met behoud van je huidige level en skills. Dus die zou ik dan doen.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik twijfel(de) nog een beetje omdat ik her en der toch las dat de moeilijkheid stevig opgeschroefd word. Death March en vijanden die behoorlijk in level stijgen!
    Een level 60 Nekker vind ikzelf namelijk beetje erg uit verhouding en overdreven, welk level moet een 'baas' dan wel niet zijn, 99+? 8):D
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is goed te doen als NG+. Zoals @Graveheart al zegt je houd je skills en dat maakt het makkelijk. Ook formules dus je hebt vlug weer potions en bommen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Las wel dat je alles moest gaan craften voordat je NG+ start, want blueprints verlies je.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Klopt ja, omdat die aan quests verbonden zijn (voor de goede armors). Snap dat wel.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja echt een topgame dit. Ik heb werkelijk uren in White Orchard en Velen gezeten en in Orchard alles gedaan, maar er blijft een shitload over in Velen. Ik ben nu ook voor het eerst op Skellige. Ik wilde eigenlijk side questjes gaan doen enzo maar volledig zonder HUD de boel eens verkennen klinkt ook best cool. Ik ga dat eens doen.

    Ik heb zelf wel allerlei pointers op de map uitgezet zoals random encounters en dat soort dingen. Nu is het wat leuker wanneer je ergens rondloopt en je krijgt zo'n side activity ipv dat je ze op de map ziet staan en al weet dat daar iets gaat komen. Op een gegeven moment was ik gewoon al die iconen aan het aanklikken om ze maar af te maken.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk aan de DLC begonnen. Moest wel weer ff inkomen, met name de controls. Blijft een vette game. Wel jammer dat je niks meer hebt aan de extra levels die je maakt. Alle skill slots zijn allang gevuld dus upgraden van andere/extra skills is onzinnig. Hoop dat ze daar in de tweede expansion iets aan doen ... Ook qua loot valt er niks meer te halen als je net als ik in full Wolven armor rond loopt ... (voor een swords build)
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Gakkie die DLC bevat nog coole wapens en armor die nóg beter zijn. ;)
     
    Gakkie vindt dit leuk.
  15. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik vind het verzamelen van alle kleding en armors super gaaf, gewoon omdat ze stuk voor stuk zo mooi gemaakt zijn! Op zijn tijd beetje modeshow lopen als Witcher, je weet toch. :D
    Moet ook nog steeds een 10-tal Gwent kaarten 'vinden', maar heb dat helaas niet zo tactisch aangepakt...
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Echt?!? Vet! Ben benieuwd! Toch nog wat om naar uit te zien naast natuurlijk de story :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    CDPR's 1 april grap, hehe.

     
    Zumpelvelder, Garrett en Barbabravo vinden dit leuk.
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Bewust van hun eigen fouten en durven toegeven, mooi!
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wat een vette game en DLC! DLC's bosses zijn best pittig ook. Die toad was voor een swords build echt om te huilen ... En allemaal nieuwe locations op de map, nice!
    Zit er ook geweldig uit, helemaal in de cutscenens. Damn, deze DLC bevat nu al meer game uren dan bijvoorbeeld een full game als QB ...
     
    Daz, AnubisNefer, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    The Witcher ook maar weer opgepakt, dan begrijp je opeens weer waarom gamen zo leuk is :)
     

Deel Deze Pagina