Qua moeilijkheid is het prima te doen. Pas op de twee hoogste moeilijkheidsgraden moet je echt gebruik maken van spells, potions, upgrades etc. Begin gewoon wat laag en vervolgens kan je de moeilijkheid alsnog opschroeven. Zit trouwens wel echt ontiegelijk veel content in. Weet waar je aan gaat beginnen
Ik vond deze juist super makkelijk op te pakken. Ook vrienden van mij vonden hem vet en dat zijn geen rpg lovers.
Game vanochtend weer eens opgepakt, game heeft de neiging om vanwege de grote hoeveelheid content nogal af te schrikken. Ben inmiddels wel level 16. Met welke Witcher gear set speelden jullie de game? Ik heb nu al een paar levels de Griffin set maar ben er nog niet helemaal uit wat handig is om verder te doen. Je kunt je huidige set upgraden toch? (enhanced).. of beter voor een nieuwe gaan? Cat of Ursine? Ohja, wat is een mooi level om naar Skellige te gaan? Zodat XP voor quests etc. beetje in balans blijft
Ik zou nu al naar Skellige gaan. Groot verschil in het level van de vele quests daar. Gewoon telkens de missies doen die binnen jouw level zitten en niks daarboven. Dan blijft het aardig goed in balans. Griffin is een prima set als je goed gebruik maakt van spells. Heb daar de game mee uitgespeeld. Die kan je inderdaad zo'n 4 keer upgraden van gewoon een lapje stof naar master crafted gear. Ursine is voor alchemy of voor een wat meer tanky build en cat is goed voor als je veel dodged en snelle aanvallen doet.
Thanks Nam de Griffin op dat moment omdat ik niks beters kon vinden. Qua speelwijze zou Cat het best passen maar ik vind de Ursine er wel een stuk bruter uitzien
Vond de Griffin set wel mooi uitzien en heb die zo snel als mogelijk bij elkaar gezocht voor mijn eerste playtrough, uiteindelijk de hele mainquest ermee uitgespeeld. Nu ben ik al die armor sets aan het verzamelen, ze zijn stuk voor stuk zo mooi gemaakt (!), al loop ik nog steeds in de 'Griffin' rond, dan wel de superior uitvoering nu... Nog 6 Gwent cards...
Eerste playthrough ook met de Griffin set gedaan. Tweede (waar ik nog steeds mee bezig ben omdat ik zoveel mogelijk side-missies wil voltooien) doe ik met de Cat armor. Hoef ook nog maar 6 Gwent cards nu
Hetgeen waar ik al bang voor was is weer eens uitgekomen.. Mis weer een collectable en kan niet ontdekken in een checklist welke. Random kaarten krijg ik niet meer, quests omtrent Gwent allemaal uitgespeeld en de kaarten die verkocht worden heb ik nu ook allemaal dubbel gecheckt, hmmm... Mis denk ik één kaart uit het Scoia'tael deck, maar welke.
Ooit verloren? Kan zijn dat dat het is. Ik moest uiteindelijk tegen iedereen weer spelen om die laatste kaart.
Heb nu meerdere checklists doorgenomen en afgevinkt, heb echt alle kaarten maar helaas eindigt de quest hier niet mee en blijft het achievement dus uit. Jammer, maar ga straks even mijn savefile opsturen naar CD Project Red, hun kunnen dan kijken wat er aan de hand is. Schijnbaar vrij buggy die quest/achievement, zelfs met versie 1.12...
Dat is wel zuur.. Wel raar dat ze dat niet gewoon geoptimaliseerd krijgen dan, die achievement. Benieuwd of ik er straks ook last van ga krijgen
Heb het 'probleem' toch nog zelf opgelost zojuist. Iets oudere savegame geopend en een andere Gwent-speler in Novigrad uitgekozen om mijn laatste kaart van te winnen. Er zijn namelijk meer spelers aanwezig in de speelwereld dan dat er 'random' kaarten gewonnen dienen te worden. Gelijk bij de weergave van de kaart unlockte nu wel het achievement en werd de quest ook als voltooid weggeschreven. Was wel even een opluchting! De kaart die ik als laatste kreeg was wederom "Toruviel", dus echt 'random' worden die kaarten ook niet gekozen wat je wint, alleen de volgorde waarin je ze krijgt zal voor iedereen anders zijn. Eigenlijk ook wel logisch anders kon het zomaar zijn dat je bij 500 kaarten nog steeds eentje mist. Het is gewoon een set met een vast aantal.
Vanaf het moment dat je er nog maar een paar hoeft voor de zeker even wat extra savefiles wegzetten. Volgens de CD Project Red forums zou vanaf patch 1.08 echter alles naar behoren moeten werken rondom Gwent...
Ik heb gewoon systematisch tegen iedereen die ik tegen kwam gwent gespeeld en had die acchievement zonder troubles eigenlijk
Ik twijfel nog steeds om deze game te halen. Ik heb nog nooit dit soort type spel gespeeld. Is het moeilijk en makkelijk in te stappen?