Haha,... ik bijna.... op het laatste moment kun je nog een keer kiezen als je terug komt. Dat vond ik te opvallend dus,.... was daarna wel nieuwsgierig dus ff met de save game opnieuw gedaan en wist meteen dat het goed zat.
Spoiler: Baron quest Jawel toch? Bij mij ging de baron met zijn vrouw naar de blauwe bergen (of zoiets, ben de naam ff kwijt) om daar beter te worden.
Pff wat zijn die loading times tergend traag zeg. Hearts of stone is een stuk pittiger,dus als ik dood ga zit ik weer een minuut naar mn beeld te staren. Alleen al een reden om op easy te spelen.
Die Feline armor, Griffin armor and Ursine armor. Zijn de enige armor die je om de zoveel levels kan upgraden toch?
Nee, maar wel degene die het laagst beginnen. De rest komt pas veel hoger van wat ik nog weet. Ik zou gewoon 1 armor kiezen. Bear is het sterkst, feline is het lichtst en beste voor light attacks en griffin is het beste voor spells. http://www.gosunoob.com/witcher-3/best-armor/
Oke wil voor de Ursine gear gaan maar dat kan pas bij level 19 dacht ik. Ben nu level 14 met level 10 Nilfguardian gear. Kan ik die gear houden tot level 19?
Jij gaat lkkr hard!! Ben volgens mij 10. Hoe weet je dat allemaal van die gear?? Ik kom gewoon dingen tegen van verslagen vijanden of in kisten. Als ik zie dat ze beter zijn door de groene "+" cijfers trek ik ze aan.
Ik zoek altijd veel dingen op als ik zo spel speel. Helaas is sommige info wel oud. En is het niet altijd geupdate na patches.
Kan makkelijk. Zoals ik al eerder zei is normal echt easy. Ik kon die difficulty hoger met 6-7 level lagere armor nog vrij gemakkelijk overal tegen vechten.
Wat voor level moet je daar voor zijn? Dat gevoel dat ik ook idd. Level zelf is wel redelijk belangrijk maar met de armor had ik niet zo gevoel.
Ik zou wel voor 1 armor gaan. De hoeveelheid materialen die je nodig hebt bij de hogere armor, is echt veel als je meerdere armor probeert te upgraden