1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Veel saven en weinig dood gaan zijn wel van belang in een spel als dit.
    Zelf aangeleerd om na elke missie/quest e.d. Meteen te saven.

Doodgaan gebeurt me niet onverwacht. Bij het vallen kun je nog een koprol maken om de landing te verzachten. Op minimap kun je trouwens goed zien of er een diepe kloof verderop is.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Dat van die koprol wist ik niet eens,... hoe doe je dat? A indrukken vermoed ik. Enfin straks maar eens proberen, maar dan wel eerst saven. ;)

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zelfde knop als springen. ;)

Bidle vindt dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben level 24 en met 25 kan ik de volgende stap maken met Witcher armor. Dus ik dacht ik craft die vast even. Had alleen niet gezien dat je kan de vorige gear die aanhebt gelijk inlevert. Stond ik daar naakt opeens bij de armor dude haha.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat wist ik de eerste keer ook niet :+ Ik had al de materialen terwijl ik nog ver onder het level zat. Moest ik eerst een aantal levels met kut gear rondlopen :p

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Moet gelukkig nog maar 400 punten. Dus mijn oude Feline gear maar uit de stash gehaald haha.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Reason of State quest is een aardige teleurstelling op het einde. De eerste quest waarvan ik het gevoel had dat die gerushed was ofzo.

Een koning vermoord en er gebeurd eigenlijk niks. Ook al wordt het gezegd dat de stad in rep en roer zal zijn. Maar mensen roepen nog steeds hail Radovid.
    En dan Dijkstra. Ja ik laat hem mensen killen die mij geholpen hebben tegen de Wild Hunt. Uh nee. Daarnaast krijg je een beetje een slap gevecht tegen hem. Waar die eerst zei dat die niet meeging met de ambush omdat die een slechte vechter is. Wat zo is want je hakt hem als een normale NPC in elkaar. Geen cutscene daarna ook verder of dat die zich toch over geeft ofzo.
    Was toch wel een redelijk grote side character verder. Jammer die quest.

Laatst bewerkt: 23 jul 2016
  8. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    In begin was het mijn bedoeling om met ng+ op deathmarch te starten, maar alle enemies worden dan ook naar boven 30 opgeschroeft? Als dit zo is doe ik wel een ng+ op lagere setting en DM helemaal fresh.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Main quest uitgespeeld

Heb alles laten lopen hoe het ging. Net pas gelezen wat de andere opties waren en hoe het moest. Maar bij mij is Ciri Empress geworden. Witcher was wel leuker geweest. Maar misschien is deze wel iets realistischer en geen oorlog meer. En beter dan "dood". Ook al is het kut voor Geralt. Verder bleef bij mij Geralt een Witcher. Had liever voor Yen gekozen maar heb een quest gemist helaas waarvan ik niet wist dat die weg zou gaan.

Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    Bidle vindt dit leuk.
  10. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046

_O__O__O_

Jorrie en Hybrid vinden dit leuk.
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Precies de 100 uur net aangetikt volgens de ingame stat. Dat is redelijk snel gegaan haha.
    Misschien maar de expansions halen. Gezien ik ook eigenlijk alles quests nu wel gedaan heb. :+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Kunt met gemak nog 50 uur aan content vinden, moet wel goed zoeken! :p
    Verbaasde mij tijdens het spelen van de uitbreidingen hoeveel zaken ik nog gemist of simpelweg niet gezien had uit de basis-game...

Wel mooi dat alles zo naadloos in elkaar overgaat. :thumbs:

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hearts of Stone heeft wel gelijk een difficulty curve zeg. Maakt het ook wel leuk. Die Toad Prince was een tof gevecht.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Toad prince vond ik één van de moeilijkste gevechten van het spel, duurde ook echt héél lang. Bijna al mijn potions opgebruikt en dat met een Alchemy build.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Viel bij mij wel mee. Moest gewoon veel bewegen en gebruikte vooral veel Igni en Firestream.
    Zeker omdat omdat dichtbij best gevaarlijk was.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oh beter dan! Als ik het me goed herinner vond ik de Mage ook nog redelijk pittig in HoS, verder niet. In B&W is alleen de laatste boss fight moeilijk. Had die wel van de eerste keer, maar echt maar nét.

17. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Vond het gevecht met "Toad" maar eentonig/saai, ontdek het patroon en hij is heel makkelijk te verslaan. Gaaf monster om te zien, dat wel.
    Maar ben eerlijk gezegd nooit een liefhebber van 'boss-fights' in games, die gevechten voelen eigenlijk altijd zo goedkoop aan. Vaak te overdreven sterk en chaotische (binnen) situaties waar je niets tegen kunt doen wanneer je het aanvalspatroon niet kent. Vind het maar gare gameplay zoiets. :p

Gevechten in de buitenlucht tegen hordes bandieten, ridders af kleinere monsters is veel gaver, helemaal als je daarbij ook nog lekker in een soort van combo-flow geraakt. :)

Gakkie vindt dit leuk.
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah vind de bossfights wel tof gedaan. Ook al ben ik idd wel meer fan van buiten gevechten. Binnen is het idd snel onoverzichtelijk. Gaat de camera alle kanten op en maakt het het minder leuk.
    Net de Caretaker gehad en dat was ook wel een toffe baas. Beetje Dark Souls achtig ook al heb ik nooit een Souls game gespeeld haha.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha ja Caretaker was ook wel gaaf. Paar keer dood gegaan omdat ik te enthousiast was. Wil je winnen moet je heel 'saai' spelen. De volgende boss is echt kut. :p

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo Hearts of Stone ook klaar. Was idd een echte dlc en niet een expansion ofzo. Was daarom ook niet super lang.
    Vond hem oke. Verhaal was redelijk en bossfights waren leuk. Maar vond sommige main missies te lang en ziet zo boeiend. Die heist was wel tof maar de quest opzoek naar zijn vrouw in dat huis en vooral de wedding duurde echt veel te lang en vond ik aardig saai. Beetje rondlopen op de bruiloft etc.
    Nu nog een paar Treasure Hunts doen en dan naar Blood and Wine.

Deel Deze Pagina