Maar de vraag was of hij nog gerust het spel verder kon spelen na de main quest en dat kan gewoon Je neemt idd niet alle items mee, maar wel het level iig.
Haha OK. Was voor mij wel essentieel dat ik die formules mee nam, geen zin om die nog eens allemaal te vinden, damn. En voor Alchemy builds zou het ook mooi waardeloos zijn als je geen potions en bombs meer hebt...
Ligt het aan mij of is de hele interface/UI veranderd? Ik weet niet of ik mij het niet meer goed kan herinneren of dat de devs flink bezig zijn geweest. Food for Roast bijvoorbeeld? Kan mij echt niet heugen dat zoiets in de game zat. Ik heb ook al 4 keer een bom gegooid per ongeluk omdat ik de controls niet meer snap
Blood & Wine is zo EPIC! Mijn inventory menu is wel zo traag als stront onderhand. Misschien toch maar alle scrolls en boeken verkopen, hopelijk helpt dat. Is er eigenlijk een max level plafond in Witcher?
Christ wat zijn die boss battles matig in HoS. Geralt is wel de romanticus he Neemt het er lekker van tussen het slachten van monsters.
Vond ze best cool eigenlijk in Hearts of Stone... leuker dan die van de main game of ligt dat aan mij?
Vond de HoS boss battles ook super. Toad Prince, Graverobber, Mage. Enige wat ik minder vond was die wedding. Shit duurde echte veel te lang.
Ik vond die trouwerij juist vet. En de gevechten die ik tot nu toe heb gehad voelde nogal cheap. Quen, dodge/parry, hit en dodge. Vooral die olgierd was echt goedkoop. Heb hem uiteindelijk ook echt smerig afgemaakt. Ik zal als ik op de pc ben wel even laten zien wat ik bedoel . Qua ambiance/set pieces/characters verder wel top hoor zat tot diep in de nacht door te spelen.
Dit was uiteindelijk de snelste manier om hem te verslaan nadat ik eerst 10 minuten aan het dodgen was met maar 1 fast attack per keer (2e aanval blokt ie telkens). Ohja, kijk die mallotige kinderen dan ik kwam echt even niet meer bij toen ik dat zag
Ik kan niet begrijpen dat sommigen HoS langdradig oid aan kunnen voelen. Ik ben er nogal verbaasd over dat ik hem nu uit heb. Wát een heerlijke DLC al. Kan nu echt niet wachten op BW als de consensus is dat die DLC een stuk beter is. Vooral een nieuw gebied zal interessant zijn voor mij aangezien ik nu wel wat door de quests heen ging zonder exploren aangezien ik dat al had gedaan. level 39 voldoende voor een BW playthrough? Spoiler: Zieke parry skills btw :+
Vond het zeker niet langdradig. Is ook meer een dlc dan een expansion. Maar vond de wedding niet zo interessant en vond die veels te lang duren. 39 is prima btw. Volgens mij zijn de begin quests rond de 35.
Ik vond die vault Quest juist stom. Voelde onzinnig en dat was het ook best wel. Maar top. Dan kan ik mooi Toussaint tegemoet
Zou iemand mij kunnen helpen. Ik wil zo snel mogelijk een armor set. Rond gekeken op internet en keuze is best groot. Alleen heb ik nu al een hele tijd Griffin gear, was ik al in mijn normale playthrough gestopt met zoeken naar nieuwe gear omdat het zoveel kost om die witcher gear te maken. Met deze expansion lijkt een andere build mij wel interessant. Vooral signs begint nu beetje saai te worden. Dus, waar kan ik het beste achteraan gaan? Zijn die nieuwe sets goed?
Manticore is wel goed. Zeker voor Alchemy. Grandmaster gear van de standaard Wicther gear blijft ook super. Maar gezien je eerder al gestopt bent met upgraden is dus Manticore wel een goede vervanger. Level 40 dacht ik. Verder is Aerondight wel het beste Silver Sword. Vooral omdat die mee leveled met jouw level en steel sword is Toussaint steel sword
Wat betekent alchemy items get an additional charge. Is dat het waard op die set? Loop nu met Iris steel sword rond. Prima voor nu, maar in de dlc zijn dus die zwaarden die jij noemt het best en niet de witcher zwaarden? Hmm apart Edit: Wow die Manticore set is precies wat ik wil. Alchemy hybrid build set en dan hoef ik niet eerst 20 verschillende diagrams te vinden en sets te craften. Top
Zoals het zegt een extra potion charge zoals Swallow. Weet niet of het echt waard is maar de andere opties zoals Toxicty increase zijn wel nice. Misschien zijn andere Grandmaster gears wel beter maar ligt een beetje aan je build natuurlijk. En gezien je die niet verder hebt geupgrade is Manticore wel gelijk een goede stap. Aerondight is gewoon zo goed omdat die mee leveled zoals ik zei en 10% meer damage met iedere slag. En Toussaint sword is gewoon super omdat die hele goede critical hit change en damages heeft. 75% en 15%. Samen met lekkere hoge armor piercing wat tegen humans natuurlijk super is en ook nog wat bleeding.