1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daarom geef ik nooit zo een code tenzij het de green mile betreft. Teveel gelurk hier op het forum.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beter dat je dan gewoon post; 'Ik heb een code, wie mij als eerst PM'd krijgt 'm'. Ofzo.

Yellow 13, Zumpelvelder en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Een bedankje had wel zo aardig geweest ja
    Les geleerd voor de volgende keer

verstuurd via Tapatalk

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een trophy die niet wilt unlocken.

De trophy heet Fearless Vampire Slayer. Het gaat om het contract The Mystery of the Byways Murders. Ik heb die quest afgerond en inmiddels heb ik ook de trophy gekregen voor het voltooien van alle witcher contracts. Maar die andere wil niet unlocken.

5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Moet wel eerlijk bekennen dat ik niet echt fan ben van de combat. Ik vind het toch wel jammer dat je dit spel niet sneakend kan spelen zoals je bij bijvoorbeeld een Fallout of Skyrim wel kan. Het is zeker een goed spel hoor, maar toch persoonlijk mis ik bepaalde dingen die ik weer goed/lekker vind aan Bethesda games.

6. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ben een new game + begonnen op death march met een kleine 80 skill points heb ik een nieuwe build gemaakt die afhakelijk is van decoctions, Aard en Rend. (Alchemy, signs en combat) 3 zaken die ik mn eerste playtrough juist niet gebruike. Die was alleen melee en oliëen. Dus ik loop op een groepje lvl 62 banditos af als lvl 56, met een rood schedeltje erboven en ik hak ze bijna dood maar dan krijg ik een tik en was het in een keer game over heerlijk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke buffs gebruik je van alchemy? Ik zou even moeten kijken, maar alchemy build was echt zoveel makkelijker. Enige dat ik moest doen, was telkens weer wat wegtikken.

8. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Ben van plan deze naast Skyrim aan te schaffen. Ooit op de One gehad, heb de One niet meer, maar de GOTY- versie laat ik niet aan me voorbij gaan op de PS4. Al die positieve verhalen hier. Moet eerlijk bekennen dat ik eerst niet in de game kwam. Misschien een kwestie van tijd? Ik wacht even met aanschaf tot na de kerst want misschien verschijnt de GOTY - versie als Christmas deal. Wie weet.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gebruikelijk. Tot aan level 10 is het even zoeken. Dan ben je toch al gauw wat uurtjes verder :)

10. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Goos wees blij dat je op dit forum zit. Ik kwam pas na 100+ achter dat je je passive en alternative skills moet activeren door ze in "slots" te plaatsten. Voor mij was het in het begin ook zoeken maar nu ik een complete playthrough heb gedaan heb ik spijt dat ik het niet allemaal weer als nieuw kan beleven. Daarom dat ik nu de NG+ doe en deze keer een nieuwe build doe met een andere manier van spelen. Ook iets aparts wat ik ga doen deze keer is echt de rol van Geralt aannemen en dus als een passief persoon die stoïcijns is, niet de held wilt spelen en altijd problemen en conflicten uit de weg gaat. In mn eerste playthrough was ik altijd bijdehand en slachte zogenaamde stoere ventjes altijd af. Als ik je nu kan betalen om op te rotten of een blind eye moet werpen doe ik dat.

@Maddmonkey

Met alchemy is deze keer focus op maximum toxicity bereiken combineren met meerdere smerige decoctions. Blade oils en clusterbombs die supplementeren.

Prebattle neem ik de ekihdna en ekimmara decoction + tawny oil in.

Damage maxed when at full health ofzo en increased crit damage + increased stamina regen. Zorgt ook voor als ik een sign cast of damage doe dat ik health regen.

Quen en aard voor crowd control en safety en dan erop los hakken met rend. Ik zal je wel een clipje sturen als ik weer ga spelen.

11. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    The Witcher 3 GOTY is nu in de aanbieding in PS Store. Heb nog 5 euro op m'n account. De game voor 25 euro is dan een koopje.

Meestal doe ik een eerste run als good guy en de tweede als een zak. Of andersom haha.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zo dat is wel een mooie aanbieding ja!
    Wat zit er allemaal bij de fysieke editie? Een map bijv?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is geen good guy of zak.
    Er is Geralt.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zou kunnen, maar 25 euro voor de base game is al een koopje. Neem nog eens de beste dlc van de eeuw en dit mag je niet laten liggen.

15. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb hem destijds vlak na de release gekocht, maar echt verder dan de intro ben ik toen niet gekomen, dus toen heb ik hem maar verkocht. Inmiddels het studentenleven ook verruilt voor een drukke baan, en een bloedhete vriendin die ook de nodige aandacht naar zich toe trekt, waardoor echt veel tijd om te gamen een schaarste geworden is. Echter, deze game blijft me altijd wel aantrekken. En met de koude wintermaanden voor de boeg, zoek ik eigenlijk weer een game waar uren tijd in gaan zitten, zonder dat ik daar echt de tijd voor heb. Ik heb van de week Red Dead Redemption weer eens uitgespeeld, toch ook al gauw een dag aan totale game-tijd aan besteedt, wat betekend dat er wel weer ruimte is voor een game.

Dus de vraag die mij bezighoudt; Moet ik deze game kopen, ondanks mijn schaarste aan tijd? Ja of de nee?

16. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik merk dat ik steeds meer mijn interesse in The Witcher 3 begin te verliezen (had dat ook destijds met Dragon Age :cool:. Weet niet precies waarom want in het begin vond ik het echt wel tof, maar het pakt me niet echt meer. Heb bijvoorbeeld ook geen zin meer om al die vele contracts, treasure hunts etc te gaan doen.

En ja ik weet dat ik de game niet moet vergelijken met andere games, maar ik mis gewoon bepaalde dingen die bij mij ervoor zorgen dat ik een game echt blijf spelen. Dan kom ik toch weer uit bij Fallout of Skyrim. Ik vind het gewoon leuker als je in first person view kan spelen, stealthy het spel kan spelen en kan nog wel meer dingen verzinnen.

Nogmaals het is zeker een goed spel en begrijp dat die vele awards heeft gewonnen, maar ik denk toch dat dit spel het toch niet helemaal voor mij is.

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Mooi verhaal.
    Beetje tegenstrijdig ook en een beslissing die niemand voor je kan maken in dat geval.
    Blijft echter een mega bazen game en al helemaal voor dat geld, tevens single player dus je bepaalt zelf wanneer je speelt.
    Gewoon kopen dus.

Saaslijer vindt dit leuk.
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je de beste westerse RPG van deze generatie wil spelen wel. Ik snap niet zo goed dat je aan anderen vraagt of je een spel moet kopen, terwijl je hem al eens gekocht hebt en vervolgens verkocht. De game is nog steeds het zelfde en in mijn ogen 100% de moeite waard. Het is alleen niet voor iedereen hetzelfde.

Edit: zie hierboven een voorbeeld ;)

19. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha, fuck, ik zie het. De schaarste aan tijd wint het wel van de tijd die vrijgekomen is met het uitspelen van Red Dead.

Ik probeer een beetje uit te leggen waarom ik hem heb verkocht. De intro gespeeld, maar het had me nog niet zo te pakken als dat ik gehoopt had. En niet de tijd om me er compleet in te verdiepen.

Ik heb wel voor mezelf besloten dat ik een paar vrije avonden wil hebben, en deze het liefst benut aan gamen. Dus wat dat betreft komt deze game dan als geroepen.

Is het dan raadzaam om de GOTY te kopen? Wat houdt dat in?

20. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik weet dat het sowieso de beide DLC's bevat; Heart of Stones en Blood & Wine. Vond Blood & Wine best DLC ooit en bijna een game op zich. Heb die eerder dit jaar digitaal aangeschaft voor 20 euro.
    Dus de originele game + beide DLC's voor dat geld is echt mega cheap!

Saaslijer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina