Jawel, staat nu ook op Gamersyde. http://www.gamersyde.com/news_35_minutes_of_the_witcher_3-15756_en.html
Ik kijk niks meer. Ik wil alleen nog maar spelen ... Gelukkig komen er nog goede games uit in de tussentijd. Dat verzacht het wachten!
Enige wat ik aan moet denken is als ik kort zo'n trailer zie is dat ik +100 uur nodig heb. Tegenwoordig geen zin meer in haha.
Argh, omdat die game er zo gruwelijk mooi uitziet, zien de lelijke dingen er nog lelijker uit (sommige karakter modellen) Geen zin om m'n pc nog te upgraden, ik koop hem waarschijnlijk wel voor de X1
Ja ben ik het wel mee eens, blijkbaar is het nog steeds lastig om haargroei er realistisch eruit te laten zien. Vooral dat haar van Geralt zwiert constant door zijn armor heen. Nu boeit het mij niet zo hoor, want het schiet er schitterend uit en lijkt ook wel een goede reden om een x1 aan te schaffen.
Met de nieuwe dev kit hoop ik dat ze dat voor elkaar krijgen, demo filmpje is volgens mij wel de One versie toch? Ziet er echt mooi uit, framerate hebben ze nog alle tijd voor
35 minutes video is PC heb ik gelezen. Tijdens E3 was Xbox One. En toen hadden ze de game 900p op Xbox One. Nu PS4 zo te zien waarschijnlijk ook naar 900p gaat zou het me niet verbazen als ze toch lager moeten gaan voor X1 omdat bepaalde dingen toch niet naar wens lopen. We shall see. 900p is wat mij betreft prima met een soepele fps.
Inderdaad en ik wil dat die game soepel loopt en lekker fris aanvoelt, niet dat het beeld constant loopt te fokken zoals bijvoorbeeld in AC 3. Liever een minder grafische kant, dan een mindere game. En kijk nu eens goed hoe insane groot die wereld is, dus wat boeit een beetje minder p gehalte dan nog? Helaas lees je nog wel eens op fora, ook hier wel, dat het allemaal zo erg is als er een minder p gehalte is. Boeien, 30 frames of 60, leuk, maar het gaat mij om de soepelheid van de game. Als dat kan met 30 frames en 900p, en niet met 60 frames en 1080p, dan moeten we niet lopen bitchen. Wij gamers worden al genoeg verwend en keuzes tot slechte games maak jezelf.
Maar dat bedoel ik ook he. 900p is fine, kijk naar Ryse...prachtige game en is 900p. Maar 720p ga je wel echt merken, je ziet het ook aan Titanfall en al helemaal aan BF4 en Ghosts. Zag er prima uit in de X1 footage tijdens E3 iig.
En 30 of 60 frames per seconde merk je ook en werkt ook mee aan hoe soepel de game loopt ik hoop iig dat ze bij deze game de framerate volledig locked op 30 laten.