De DLC's zijn echt uitstekend en inderdaad bijna games op zich. Als je de game dus besluit te halen moet je sowieso de GOTY edition halen.
Ik zit vast bij de quest From Ofier’s Distant Shores. Spoiler Ik moet daar een diagram vinden maar die is er niet. Op internet heb ik gelezen dat het een zeer bekende en veelvoorkomende bug is. Maar de vraag is: kun je er wat aan doen dat je alsnog dat diagram kunt krijgen?
Game of the Year Edition voor 25 euro op deze Black Friday. Die kan ik niet laten liggen. Dus hij is in de pocket! Iemand nog tips voordat ik mijzelf ga verliezen aan het avontuur en misschien wel dingen over het hoofd ga zien?
Nou zit er inmiddels toch weer in hoor haha. Ik laat die vraagtekens lekker gaan en doe nu gewoon alleen de echte quests (Main Quest, Secondary Quest en Witcher Contracts). Die quests zijn tenminste tof om te spelen
Er is echt enorm veel te doen. Ik zou het rustig per gebied doen, geen dingen doen waar je niks aan vind en genieten. Eerste 10 levels zijn wennen, maar vervolgens is het een vrij eenvoudig spel. Beetje uitdaging zit alleen op de 2 hoogste moeilijkheidsgraden. Normal is echt te easy imo
Indd zoveel content is genoeg om heel 2017 zoet te zijn. Heb jammer genoeg net even teveel uitgegeven de laatste maanden om nu nog een game erbij te kopen dus deze editie gaat aan mij voorbij.
Hmm niet echt. Speel in het begin gewoon door. Eerst 10 uur ofzo kan een beetje overweldigend zijn. Maar gewoon doe gewoon wat je leuk lijkt. Rest komt allemaal wel.
toch aangeschaft. ben zelf geen fan van zwaarden (heb liever boog of bijlen) maar lees zoveel goeds over dit spel, dat ik hem niet kan laten liggen.
Ik ook, maar je hebt met Blood en wine nog meer perks om extra damage met die dingen te doen. Denk dat je dan wel het hele spel op die manier uit kan spelen als je zou willen.
Vandaag komt de game binnen. Denk dat ik tijdens het spelen van The Witcher 3 GOTY voorlopig geen andere games hoef te spelen. Gaat flink veel tijd in deze game zitten.