Toch voor €15 de normale versie maar gehaald, weet niet of het wat voor mij is. Die DLC komt over 2 jaar wel als ik hem uit heb haha
Deze gister ook maar aangeschaft! Ben benieuwd naar alle positieve reacties. Nu alleen nog keer tijd vinden om te spelen haha. Gelukkig komt de kerst er bijna aan
Haha dat geeft niet.. ik had hem een tijdje te leen van een kennis. Maar toen mijn xbox'en verkocht en daarmee ook geen toegang meer tot Witcher. Maar hij is er weer dus ik heb wat te doen in de vakantie..
Waar kan je de ability punten het beste voor gebruiken ? Heb nog 14 punten over, maar geen idee wat ik het beste kan doen.
Ik zou overnieuw beginnen met een build (kan door een potion te kopen in sommige winkels) en je focussen op 2 takken. Dus combat en Signs oid. Van alle drie wat werkt niet zo goed. Er zijn in elke tree perks die enorm sterk zijn, zoals whirlwind en insta kill kans in combat. Of een tank build met alchemy en decotions.
Fuuuuuuu: GOTY editie van de game gekocht, doet die geen save game downloaden uit de cloud van het origineel. Kan ik die hele shit weer doorlopen, inclusief alle side quests. Helemaal opnieuw dus.
Ja man, fucking ramp ook. Al die geweldige epische quests, prachtige locaties, geweldige vijanden... Gelukkig is het helemaal geen geweldige game om opnieuw te spelen. Pannekoek.
CD Projekt RED’s community manager Marcin Momot wrote on the game’s forums that “the save files on consoles won’t be compatible between different game versions (GOTY vs regular version) as they are treated by systems as separate products,” Momot also apologized, saying that “this is something that’s not up to us” explaining that “this is beyond our control and results from the technical aspect of how games work on consoles.” As a workaround, the community manager suggested that if players own the base game on PS4/Xbox One and are looking to upgrade to the GOTY edition, they should just buy the season pass instead. https://gamerant.com/witcher-3-goty-not-compatible-previous-saves/ http://forums.cdprojektred.com/foru...nced-for-the-witcher-3-wild-hunt-goty-edition Ok bedankt, whirlwind lijkt mij wel tof ja. Ik koop die potion of clearance wel even.
Zo eerste Witcher dagje zit er op, best vet zo. Ik ben al richting Velen, maar ben pas level 3... Dus ga maar even terug naar White Orchard om beetje te levelen en te kloten.. Hoe vind ik het snelste side quests? Sowieso vanuit een Elder Scrolls gamer even omschakelen haha naar the Witcher... Wapens en levelen etc.
Side Quests vind je vooral op de Notice Boards, de gele uitroeptekens op je map en dus die borden die vooral in kleine dorpjes en stadjes staan. Gewoon allemaal activeren en voor je het weet zit je log vol. Niet iedere oproep op zo'n bord is ook meteen een side quest trouwens. Ook handig om te weten is dat sommige side quests, en dat zijn er nog al wat, niet gelijk beschikbaar zijn. Er komen gaandeweg steeds meer beschikbaar waardoor je log behoorlijk vol kan raken. Bijna niet te overzien vol, maar nog wel te doen hoor. Succes en veel plezier!
Hoe zit het trouwens met die starting armor? Moest je die nou echt per se bewaren omdat je het kan upgraden naar hele zieke armor of valt dat wel mee? Ik heb hem namelijk al verkocht dus dan zou ik weer wat merchants af moeten gaan...
Huh sure? http://www.ign.com/wikis/the-witcher-3-wild-hunt/Kaer_Morhen_Armor Hier staat dat je het kunt upgraden naar Warrior's Leather Jacket.