Ik vraag mij vooral af hoe iemand een RPG in huis haalt en dan schrikt van de tijden dat mensen gespeeld hebben
https://howlongtobeat.com/game.php?id=10270 Wel opvallend. Een "completionist" deed er gemiddeld "maar" 165 uur over. Wat zij dat voor speed gamers? Enfin, een maat van mij kocht een tijdje geleden Pillars of Eternity. Hij installeerde de game en tijdens de eerste speelsessie kwam hij erachter dat je in deze RPG toch best een beetje veel tekst moet lezen. Ook werkte het magie systeem anders dan hij had verwacht (terwijl ik hem daarover wel had gehint). Nu ligt het spel weer te niksen in zijn Steam box. Dood zonde van zo'n goede titel. De teleurstelling had hij gemakkelijk kunnen vermijden door van te voren beter te onderzoeken wat de game precies inhoudt. Als consument: weet wat je koopt.
Complesionist in welk opzicht, gaat het daar puur om de achievements of echt de inhoud van een game? Denk dat eerste...
Oké oké, 'tis al duidelijk Eerst maar eens in MGS5 zien te komen. Lukt tot nu toe ook voor geen meter
Oh wacht, heb nog 386 uur op mijn 1e character die ik gedelete heb voor een warlock. ;-) Sorry voor de off-topic.
Twijfel nog of ik em wel wil kopen, op moment 29,99 op de PS Store. Heb 50 euro te besteden in de store. Op de PC vond ik de gameplay niet zo geweldig en vond de eerste boss fight met een grote frog al aardig lastig. Ja ben niet zo geweldig in RPG's, Skyrim vind ik wel makkelijk te doen.
Haal hem, en ga er lekker voor zitten en geniet van de game. Btw hint : trio is niet mogelijk in de game.
Je kan de game ook op Easy zetten als je geen enkele tegenstand wil hebben. De game is dan echt rete makkelijk. Kan mij niet voorstellen dat die stand voor iemand te lastig is.
Nee joh deathmarch dan. Hard is ook nog makkelijk. Enemies worden sterker, maar je moet dan vooral alles gebruiken dat je hebt. Bombs, potions en dergelijke. Hogere moeilijkheidsgraad maakte de game een stuk interessanter voor mij
Nooit weg geweest van RPG's misschien omdat ik mijn aandacht snel kwijt raakte. Na Fallout 4 en Horizon toch wel de smaak te pakken. Ben alleen iets meer van de guns, bows en swords. Niet zo van de spells en shit. The Witcher 3 misschien maar eens opstarten binnenkort... ligt alleen niet echt in het verlengde imo
Je hoeft ook geen spells etc te gebruiken als je niet wilt. Je kan ook gewoon een combat build maken.