1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tot na de kerst dan maar! :+

Rienbu vindt dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is niet Skellige. Dat is de Through Time and Space missie met Avallac'h.

nawa en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die kan ik me niet echt herinneren meer. Waar zat die precies in de game? Wel jammer dat het dus geen vast stukje gebied is. :eek:

Weet je dan toevallig ook hoe de quest heet met die vampier die in een bepaald deel van de game vraagt: ''Is it 1358 yet?'' Geralt: ''Nope.'' ''Then fuck off.'' Zou ook wel graag willen weten tot wat voor deel van de game die quest behoort. :thumbs:

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is main story niet te missen als je het spel hebt uitgespeeld.

80-90% in de game als je weer met een volledige groep terugkomt in Novigrad.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Die vampier Quest hoort bij B&W.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Through Time and Space is van de main game. Prookjes missie is van B&W.

nawa vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Wat ik in de Witcher tot dusver heb gezien is een gemis aan diversiteit in landschappen. Toen zag ik random die shit op howlongtobeat.com, en zag er keihard uit. Jammer dat het geen vast gebied is dus.

Na Andromeda ga ik me volledig in The Witcher gooien, was er al eens aan begonnen maar nog niet volledig toegewijd. Vond het so far wel allemaal erg strak en oogde en speelde wel lekker.

Nu nog hopen op de eerstkomende weken dik kutweer en veel blote borsten in de game.

WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Veel verkopen en dan lekker naar de hoeren gaan en daarna nog even Triss en Yen doen. :+

Qua questen zal je dit bijna 100% zeker meer gaan bevallen dan Andromeda, veel meer vermoed ik zelfs. ;)

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Nou, jij hebt na een kwartier spelen Andromeda weer weggeflikkerd dus daarover ga ik niet meer met jou discussieren. :+

Jorrie vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zou ik ook niet doen, is ook nergens voor nodig. :+ Alleen weet ik wel dat Andromeda ook bij quests op alle fronten kritiek kreeg en van Witcher 3 heb ik nauwelijks vervelende quests meegemaakt. Paar fetch quests, maar als je WoW gewend bent stelt het geen ruk voor. Quests met een verhaaltje erin in Witcher 3 hebben behoorlijk wat diepgang soms en je moet aardig wat besturingen uitvoeren vaak om te voltooien.

Quests en de besturing zijn een perfecte combo in deze game. Je komt een keer een quest tegen waarin je, het is een SQ, een spookdorpje moet bevrijden van een spook. Dat moet je dan helemaal uitzoeken en dat is heel goed verwerkt in deze game.

Weet niet wat voor cijfer je Andromeda wil geven, maar Witcher 3 komt aardig dicht bij 10/10, zeker als je de DLC ook nog gaat kopen. Koop trouwens niet de GOTY versie als je de gewone versie van de game al hebt, dan krijg je gezeik met de saves die die niet uit de cloud wil halen. Helaas is dat zo ontworpen.

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Blabla, jij hebt je laten leiden door de media en niet door je eigen ervaringen dus hou nou maar eens op over Andromeda.

Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja schat. <3

13. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ruim tweehonderd uur speeltijd in de game zitten met 2 volledige en 1 NG+ run. Alles wat je wilt weten kan je vragen omtrent hoe tering hard deze game.

Voor mij een van de vetste single player games ooit gemaakt

Sent from my iPhone using Tapatalk

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt wel een Gamekings review dit...

@Reckuuza later ga je veel meer diversiteit zien. DLC is volledig nieuw gebied, maar ook tijdens de main game ga je uiteindelijk naar veel interessante gebieden tov het begingebied.

Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb geen B&W gespeeld maar ben die quest wel tegen gekomen tijdens het ronddolen. Hoort dus gewoon bij de base game.

Quest is in Novigrad en heet 'A Tome Entombed'.

Jorrie vindt dit leuk.
  16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Je hebt helemaal gelijk, was in de war met een andere vampier :+

17. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Weet niet hoe ver je gekomen bent, maar na het begin gebied heb je sowieso het enorme (onder andere) bossige/moerassige Velen, en daarna het woeste en bergachtige Skellige, en in de DLC nog het fantastisch mediterrane Toussaint (mijn favoriete gebied). Je hebt echt nog meer dan genoeg te ontdekken :).

Vooral Blood & Wine is liefde.

nawa en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.954
    Pff eerste dorp kerel. :+

AnubisNefer en Cyndris vinden dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als er een een wereld is waar je in je opgezogen (no pun intented) wordt is het Witcher 3 wel.
    En Blood and Wine doet daar nog een schepje bovenop.

Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij staat tW3 juist bekend om zijn geweldige quest verhaallijnen. Hoe goed (of hoe slecht) Andromeda ook is, volgens mij is tW3 nog steeds king op dit gebied.

nawa en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina