Tenzij je het hebt uitgezet in Options pakt Geralt inderdaad automatisch het juiste zwaard. Dodgen is imo handiger ook dan rollen want even effectief en kost minder stamina.
Geen idee of het uitstaat of niet, maybe standaard uit op deze moeilijkheidsgraad? Ik zal het straks allemaal even checken in de options. Heb al paar keer gehad dat het zwaardje trekken niet helemaal goed ging en ik even met mijn vuisten moest vechten en dus snel retreat moest doen om daarna alsnog een zwaard te pakken...
Weet niet of je dit probleem al hebt gehad, maar je zwaard kan volgens mij ook uit je handen geslagen worden. Ik had dat de eerste keer met een quest tegen een weerwolf rond level 7. Tweede keer dat ik die quest deed had ik me beter bewapend en ging die redelijk makkelijk neer.
Imo leeft deze game pas echt op de hogere moeilijkheidsgraden. Niet eens voor de uitdaging, maar omdat je uitgenodigd wordt het volledige arsenaal van Geralt te gebruiken en zal je spelen met de diepere lagen van combat in de game. Anders is het gewoon een ordinaire hack en slash. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Voor andere games zou ik ja zeggen, maar the witcher 3 heeft niet voor niets zoveel lof gekregen. Je kan ook naar een 3D film gaan zonder omdat ie goede recensies krijgt, maar ik zeg op mijn beurt dan: pak lekker een film waar je geen 3D bril voor hoeft op te zetten dan Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Waarschijnlijk was zijn zwaard dan gebroken en had hij geen reserve op zak, dan sta je volgens mij wel opeens gewoon met je vuisten te vechten...
Die 3e is imo perfect qua balans. Deathmarch is, zeker op het begin, vrij pittig. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
"I can confirm that we are working both on Xbox One X and PS4 Pro patches for The Witcher 3," CD Projekt Red told me this afternoon. "No extra details at this moment. More info is coming." http://www.eurogamer.net/articles/2...3-wild-hunt-will-get-ps4-pro-xbox-one-x-patch
Tips voor sneller levelen or anything? Ben beetje bezig met sidequests en 23 uur opzitten. Bijna level 5 maar begin steeds meer zieke high level enemies tegen te komen. Ik speel elke game op makkelijkst want nooit zin in trial en error, wil easy genieten. Opzich geen last met enemies maar wegrennen voor higher ones is wel jammer haha.