En that's why CD Projekt het gratis maakt. Zo simpel de markt happy maken haha. Nah, zo denken ze niet...
Goede PR, zeker wanneer meer gamers hierdoor TW3 gaan kopen. Vandaag ook hierover een artikeltje op Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/2014-11-06-cd-projekt-announces-generous-witcher-3-dlc-plan
Ciri @Willem : Als je die man naast Triss bedoelt op de scan: Dat is Geralt niet. Dat is de 'leraar' van Geralt.
Haha ja, beetje een overkill aan top games deze maand. Februari mag ook wel een mooie release hebben. De eerste twee maanden van het jaar zijn meestal saaie maanden wat betreft games, films etc die uitkomen.
Is er meer dan naast Dragon Age en The Witcher? Ik mis nog steeds een jRPG op de One. Een nieuwe LO of Tales..
Ik ben niet zo van de jRPGs, maar een vervolg op The Last Remnant zou ik wel zien zitten. Of Lost Odyssey...
Nog maar afwachten of die game als nieuwe IP de hoge verwachting zal gaan waar maken. The Witcher 3 daar in tegen kan ik niet op wachten.
Na Demon's Souls en Dark Souls (deel 1) heb ik daar alle vertrouwen in. Maar idd.. Het is altijd maar afwachten.. Geld ook voor deze Witcher 3.. Gaat deze game op de console goed lopen? Daar ben ik wat huiverig om
Dan ligt het aan de devs lijkt mij meer. Zij moeten ervoor zorgen dat de game soepel draait., maar ik ga niet op de zaken vooruit lopen en heb er vertrouwen in dat CD-Red weten wat ze doen.. De game zal awsome worden.
Ik las op de vorige pagina dit: "The second bundle will contain an additional quest and an alternative look for one of the game’s main characters -- Yennefer of Vengerberg." Ze hebben aangekondigd dat er ook een speelbaar vrouwelijk personage inzit (is maar een klein stukje van de game), maar dan neem ik aan dat het Yennefer is toch? Kijkende naar de DLC tenminste.