Ene Lambert? Dat is toch best een belangrijke character als ik het me goed kan herinneren. Ik denk dat je zijn side quest gemist hebt dan, want hij zou ook aanwezig moeten zijn bij de Kaer Morhen quest.
Ja heb die quest gefailed. Maar wat ik zie is dat hij een Triss Merigold kaart geeft en die heb ik wel volgens mij. Hmmmm, toch maar allemaal even nalopen dus.
Aantal kaarten per deck: Neutraal 31, Northern Realms 37, Nilfgaard 38, Scoia'tael 37, Monsters 40. Misscchien dat je met deze gegevens snel(ler) kunt achterhalen uit welk deck je nog een kaart mist. Blijkbaar zijn er toch nog altijd een x-aantal kaarten die je kunt missen en voorgoed 'verdwijnen' nadat de quest over is.
Ja dat is balen als dat het geval is. Reset alles weer op NG+ qua kaarten of kan je dan gewoon nog je laatste collecten ipv iedereen weer te battelen? Thanx btw
If you miss him in Kaer Morhen he will leave his card on a table in the keep. I believe its Triss Merigold? Blijkbaar is het dan niet zijn kaart die je mist Ja. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Daarom even achter halen welke kaart nog mist, dan kun je prima achterhalen of je nog kans maakt om hem te vinden.
Top!! Kan je trouwens NG+ op de moeilijkste graad spelen of moet je dan echt weer opnieuw vanaf 0. Wil opzich wel voor plat gaa. Dus dat ik in ng+ de graad verhoog naar de moeilijkste
Lame. Mis 2 kaarten. Een random win en een kaart die ik van Hammond moet looten in de follow the thread quest die ik gefailed heb. Toch maar verder met B&W voordat ik ik NG+ spring. Edit: Raar, kwam nog een blacksmith tegen op Skellige die ik nog niet gebattled had en won dus een kaart wat zou betekenen dat ik nog een kaart moest hebben voor de trophy.. maar toch kreeg ik de trophy dus blijkbaar is de Nekker kaart van Hammond niet nodig? Geen probleem verder want dan kan ik weer verder
Wat een super vette game is dit toch. Heb zo'n 42 uur gespeeld nu, level 19, m'n 1e enhanced Witcher gear set compleet en heel Velen, Novigrad en White Orchid leeg gespeeld (op quests boven m'n level na). Ook alle voor mijn level beschikbare contracts etc gedaan. Hier en daar gwent kaarten verzameld en ook die quests zijn zo ver ik kon voltooid. Wat is er veel te doen en wat ziet alles er goed uit. Een enkele keer spawned dat paard op een dak of vast in een boom, maar dat is het dan ook.
Die Nekker kaart heb je waarschijnlijk wel al, alleen van Hammond kon je dan nog een derde exemplaar winnen. De trophy staat dus schijnbaar voor het verzamelen van elke unieke kaart, dat er sommige 2 tot 4 keer kunnen voorkomen in je deck maakt dan verder niet.