Nee dat is nog niet eens zo heel erg, maar de personen waarmee je een gesprek moet voeren zijn zo emotieloos en lelijk, gelijk alle sfeer en immersie weg. De speelwerelden in Bethesda games zijn vaak wel mooi en fijn om in rond te dwalen, maar de locaties waar de quest's zich daadwerkelijk afspelen lijken vaak teveel op elkaar en zijn erg voorspelbaar waardoor die games al snel als een 'sleur' beginnen aan te voelen voor mij.
Als iedereen nu TW3 gaat spelen en enthousiast is over quests ga ik ook wel spelen. Ik ga 'm denk ik inruilen en dan Origins halen.
Herkenbaar. Twee keer begonnen aan TW3 maar als ik de game een paar weken niet had gespeeld kon ik weer overnieuw beginnen. Wel zonde though
Met dit soort dingen is het eigenlijk extra zuur dat heel veel titels op de Xbox One op 900p lopen i.p.v. 1080p. En om ze naar (minimaal) 1080p te krijgen is toch echt een patch benodigd
"hmmm bet this will come as a suprise" Dan toch maar eens verder met mijn NG+ Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
Ja mooi he. Technisch nu nagenoeg een perfecte PC conversie van één van de beste RPGs. Wat wil je nog meer?
Die 4k/HDR update is geweldig. In performance mode loopt de game echt als een zonnetje en oogt schitterend. Zodra ik Origins en Shadow of War uit heb gespeeld, misschien eens aan een nieuwe game beginnen.
Heb hem ook maar weer opgestart. Echt geen idee of ik het helemaal ga spelen. Ben pas lvl17 en het gevoel dat ik er al dagen in heb zitten. Heb enkel niks met dat kaartspel, maar begrijp dat je dat ook helemaal links kan laten liggen.