Next-gen uitgave op komst. Alle content, Ray Tracing en snellere laadtijden. Gratis update als je de game al in bezit hebt. @Yellow 13 Hoeveelste keer uitspelen gaat dit voor je worden?
Ik heb hem fysiek op XBO, maar als het geen gratis upgrade was geweest, dan nog steeds regelmatig ontzettend cheap om digitaal aan te schaffen, dus idd erg mooi gebaar natuurlijk, al staat deze studio ook wel bekend om het feit dat ze hun consumenten/fans prima behandelen altijd. Kan Nintendo iets van leren, maar goed, Nintendo zal de schouders ophalen en lekker hun eigen ding blijven doen, want ka-ching ...
Echte Nintendo die hards kopen die shit ook gewoon en dat weten ze dondersgoed. Niet echt fijn inderdaad voor de casual Nintendo consument.
Ik geloof het nu wel. Witcher gear vind je niet en het maken ervan is echt rete duur qua materialen. Laat maar zitten. Ga BAW misschien nog een keer doen, nu even Assassins Creed Odyssee.
Toch maar de vraagtekens van Velen en Novigrad afgemaakt. Skellige gaat echt niet gebeuren. Heb nu BAW weer opgestart en sla HOS dit keer over. Geen idee of dit mijn laatste PT zal zijn. Waarschijnlijk wel op de huidige generatie consoles. Benieuwd naar de enhanced versie van de game en of die ook nog extra scènes zal hebben en content.