Deze man heeft een interessante theorie over de release van de enhanced edition van Witcher 3. Hij verwacht dat rond de tijd dat seizoen 2 van de serie uitkomt. Verder niet veel nieuws, behalve wat dingetjes over de Ray Tracing en LOD.
CD PROJEKT S.A. (hereinafter referred to as "the Company") wishes to provide an update regarding its publication schedule for 2021 as concerns the release of dedicated versions of Cyberpunk 2077 and The Witcher 3: Wild Hunt for next-gen consoles (Xbox Series X|S and PlayStation 5). The Management Board of the Company hereby announces that, based on recommendations supplied by persons supervising development, it has decided to allocate additional time to both projects. The Company currently intends to release the next-gen version of Cyberpunk 2077 in the first quarter of 2022, and the next-gen version of The Witcher 3: Wild Hunt in the second quarter of 2022
Hopelijk komt er nog meer content dan. Zou graag meer mods willen en ongebruikte quest bijvoorbeeld en vooral meer diverse loot.
Het is al netjes dat ze een gratis update uitbrengen voor een spel dat tegen die tijd 6/7 jaar oud is dus meer zou ik niet verwachten
Beter laten ze dit lekker zitten. Kost resources die ze zich niet kunnen veroorloven en ze verdienen er geen fuck aan
Gewoon prima PR en klantenbinding. Voor het Cyberpunk fiasco had deze developer een geweldige reputatie, en grote kans dat ze dat nu proberen terug te winnen. Daarnaast zullen er nog genoeg mensen zijn die Witcher 3 nog nooit gekocht/gespeeld hebben, maar straks een PS5/SeriesS/X uitgave oppikken. Als jij als dev voor relatief weinig geld een geweldige game een prima new-gen upgrade kunt geven en daarmee die game relevant houdt, is dat toch prima?
Gezien het technische track record verwacht ik dat de opbrengsten opwegen tegen de kosten. Kennelijk denken zijn van wel. We zullen zien. Ik vermoed dat ie nooit uitkomt en dat alle investering dusverre wasted is een beter besteed had kunnen worden aan cyberpunk fixen en nieuwe projecten.
HYPE HYPE HYPE (klik) (site ligt er op dit moment uit, vast overbelast) "We’re happy to announce that the next installment in The Witcher series of video games is currently in development, kicking off a new saga for the franchise. This is an exciting moment as we’re moving from REDengine to Unreal Engine 5, beginning a multi-year strategic partnership with Epic Games. It covers not only licensing, but technical development of Unreal Engine 5, as well as potential future versions of Unreal Engine, where relevant. We'll closely collaborate with Epic Games’ developers with the primary goal being to help tailor the engine for open-world experiences. At this point, no further details regarding the game — such as a development time frame or release date — are available. REDengine, the technology which powers Cyberpunk 2077, is still being used for the development of the upcoming Cyberpunk 2077 expansion. "
Volgens mij is de reden voornamelijk dat de next-gen versie uit werd besteed aan een Russische studio en ze hier nu niet meer mee samenwerken.