1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Mijn computerkast staat onder mijn bureau en bij jou?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De belichting in tW3 blijft sterk, next gen upgrade of basis. Sowieso is dit een sterke case studie wat een goede game maakt. The Witcher 3 is een klassieker en dat is over tien jaar nog steeds het geval. Hetzelfde gevoel het ik bij Dead Space 1, ook zo'n dijk van een game. Sommige titels verouderen nooit.

    EDIT: En... free update. Niet dat ik veel om de Netflix goodies geef, maar de rest is 100% welkom.

     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2022
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Lekker zeg. God of War kan nog ff wachten
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat één van de verbeteringen lijkt te zijn, te zien in o.a. die IGN video op de vorige pagina, is dat het niet zo achterlijk hard lijkt te stormen overal. Dat irriteerde mij mateloos als ik even dingen in mij opnam, dat je dan steeds dat stormen keihard hoorde en die bomen onnatuurlijk hard waaiden. Misschien dat je dit zachter kan zetten, of op een soepelere stand, iets wat misschien wel mogelijk is in de performance mode. Ik zie dat echt als een pluspunt, mits dat waar is. Krijg je een veel relaxtere ervaring van imo, ipv dat het op een zonnige dag nog steeds flink waait.

    Alleen kan ik nog nergens iets over achievements vinden. De losse game en uitbreidingen stonden los van de GOTY destijds. Dat waren in principe twee aparte games en uitbreidingen vanwege het apart doen van de achievements. Hoop dus wel dat ze dan ook de next gen update, wel gewoon gratis, maar met nieuwe achievements doen. Dat zou denk ik opnieuw wel miljoenen mensen naar de game kunnen trekken. Ik ben er klaar voor in elk geval. Beide versie staan op de SSD van mijn Xbox Series X. :)
     
  5. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Het stormde inderdaad wel veel en hard, op het randje hoor
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar niet erover, dus even nachtje ademhalen en weer door toch!
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Het is maar waar je moeilijk om wil doen
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Meneer wil een storm slider hahaha. Accessibility option zijn steeds een groter ding, ik weet het, maar dit gaat wel heel ver
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Beetje vreemd wel dat de Witcher niet zelf het weer kan beïnvloeden met zijn krachten. In Tsushima kan Jin dat met zijn lange fluit.

    God, ik mis Jin’s fluit.
     
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    The Witcher doet andere dingen met zijn lange fluit
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    MOMPELMOMPELREGENGRAPJEMOMPEL
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421




    Daar gaan we! <3

    Misschien wordt 2023 wel het Witcher jaar voor mij. Deel 2 en deel 3... en dan de remake van deel 1 wanneer die uitkomt. De upgrade van deel 3 voelt aan als de definitive versie en ongetwijfeld komen er nog een paar nice mods uit op de PC. :)

    EDIT: check het 2e filmpje van Luke Stephens met een uitgebreidere uiteenzetting.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2022
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nice, maar nog niets over nieuwe set achievements. Maar goed. Misschien moet ik me maar laten verrassen. Heb beide versies alweer op mijn Xbox Series X staan en als de next gen update nog los verkocht word, weet ik vrijwel zeker dat er een nieuwe set achievements inzitten. Heb meer dan de helft in beide pre gen versies al, dus vooral voor die contracten is het wel een leuk om er wat nieuwe bij te hebben. Zal zo even kijken. :)

    Edit: Hier staat iets over het synchroniseren van de achievements. Neem je je save mee van PS5 naar Xbox Series X, of andersom, dan moeten de achievements opnieuw gedaan worden. Het zal dus waarschijnlijk wel zo zijn dat er een losse next gen update versie komt, zoals ze destijds ook deden tussen de Vanilla versie en uitbreidingen en de GOTY. Nice, dat motiveert mij wel. :+
    https://www.dualshockers.com/the-witcher-3-next-gen-update-achievements/
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Thumbs up voor de nieuwe camera angles. Meer vegetatie en LOD is ook uitgebreid, hogere texture kwaliteit, 60 fps ondersteuning, meer diversiteit in NPC modellen, quick signs, meer quests & stuff, haptic feedback op de PS5 enz enz.

    Gratis patch wanneer je de game al bezit.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Zifnap : Die tweede video ook grotendeels gezien. Bedankt voor het posten, maar die gast lult echt bijna 20 minuten vol over Ray Tracing. Beetje zonde, want hij is er niet eens vol enthousiast over. Ik neem mijn genoegen en ga wel voor RT en de 30 fps, beetje in lijn met de oude versies. Ik hoeft echt niet weer snellere FPS te hebben. Die RT lijkt me gewoon veel boeiender om op de details te letten.

    Wel eens met die gast dat het hulde is dat er geen 60 of 70 euro voor gevraagd word, zoals bij andere studio's wel gebeurd is in het verleden. Maar goed: Het loont dus wel om deze game weer eens te proberen, al was het maar omdat die stukken stabieler en rustiger is gemaakt. In die tweede video viel mij nu ook definitief op dat het veel minder hard stormt, dus misschien hebben we ook meer dynamischer weer, dat zou echt fijn zijn voor het gehoor. Zin aan! :)
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    30 FPS is alleen niet te harden wanneer je 60 FPS hebt gespeeld. Dus dan zou ik in jouw geval nooit omschakelen naar 60 fps, want dan wil je niet snel terug. Spel speelt in performance modus simpelweg veel soepeler, maar ieder zijn ding natuurlijk. Ik denk dat vooral de nachten mooier zijn met RT aangezet. Overigens vond ik de nacht in dat filmpje wel erg "licht", alsof het nog steeds bijna overdag was. Was dat altijd al zo? Dat ga ik misschien met een mod verbeteren. Van mij mogen de dachten echt wel een stuk duisterder zijn. Dat komt de bronnen die dan wel licht afgeven juist ten goede.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Check deze review eens als je echt gek wil worden van nostalgie.

    Vooral het oppakken van loot zonder in een scherm te gaan is goed. Hij noemt heel veel veranderingen wel, maar ook vele niet, onder andere vanwege spoilers. De review is dus vrij daarvan.

    Als je deze review bekeken hebt, dan kom je wel tot de conclusie dat deze upgrade meer wegheeft van een hele grote enhanced edition, of misschien wel een degelijke remaster. Zoveel dingen zegt hij dat er toegevoegd of veranderd zijn. Vooral veel wijzigingen in termen van gameplay, waar hij maar weinig over kwijt wil.

    En dan is dit gratis...
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    lol hoe snel een mening kan veranderen en dat zelfs nog voordat je een seconde hebt gespeeld
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Is toch niet vreemd? Hij heeft eerst een verwachting en mening op basis van de info die dan beschikbaar is, en zodra er meer duidelijkheid is, dan past hij zijn mening aan op basis van de nieuwe informatie. Echt helemaal niks mis mee. Integendeel zelfs.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zelfde info was toen ook al grotendeels beschikbaar
     

Deel Deze Pagina