[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Zoals ik al eens gezegd heb. De sensitivity moet omlaag. Vooral op de PlayStation. Paard races sla ik ook over hoor. Je komt altijd te ver vooruit weer de baan op. Voor de rest van de game gewoon rustig aan doen. Niet willen haasten, ook in het begin niet. Neem de tijd en verken veel, zeker wanneer je in Velen bent. Toen kreeg ik de smaak ook weer te pakken. Maar goed. Anders zou ik het ook opgeven. Misschien toch niet jullie game. :+
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    mogge
     
    Daz en Yerewn vinden dit leuk.
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ga nadat ik met AC Odyssey klaar ben voor de 2de keer weer verder met deze maar die game is sws better daar kun je tenminste gay sex in hebben
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Cyberpunk ook hoor en daar kun je zelfs de lengte van je dick of tepels op je tietsen bepalen. Als je wil ga je als sheremco door het leven. :+
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    juist
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    [​IMG]
     
  7. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    8.873
    tietsen
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Kun je ook slurpen tenslotte, maar smaakt wat minder goed. :+

    Extra quest wel nice, lekker pittig. :cool:
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.758
    Leuk Bevonden:
    9.111
     
    Jorrie, Reckuuza en Cyndris vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Jongens jongens, wat een belabberde review weer. "Dus je hebt de RT modus en die loopt als een treintje en je hebt iets met de toeters en bellen modus waar ze iets hebben toegevoegd."

    Wat zegt die gast nu? En het klopt ook van geen kanten. Evenals dat dit een remaster/remake zou zijn. Het is gewoon een patch heren. Get your facts straight. Zwaar onder niveau dit.
     
    Yi-Long en Yellow 13 vinden dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.153
    Leuk Bevonden:
    4.739
    En ook geen woord over de veranderde gameplay, skills of degelijke info over de nieuwe uitrustingen. RT is kut, maar P mode houdt het ook niet in de steden. FR gaat wel flink omlaag soms. Is geen solide 60 fps op de Xbox Series X. Dom gelul die review inderdaad, maar post het voor wie wil. :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Niemand wil dit, Yellow. Niemand. Om te beginnen is het Nederlandstalig. Kom op, man.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.615
    Daz, Tyrant, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.781
    Leuk Bevonden:
    2.028
    Sukoi! Arigato!
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    Kant*. Ze zeggen letterlijk dat t een patch is. T is verder gamekings, is prima vermakelijk gelul. Moet je niet te serieus nemen. Huey is zieke baas. Alle performance videos passen jou beter.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Ik vraag dit uit oprechte interesse, hoe is The Witcher 3 eigenlijk in Azië ontvangen? Ook zo'n grote titel? Ik weet dat ons ideaalbeeld van een RPG sterk afwijkt van wat men daar het liefste ziet, dus ben gewoon erg benieuwd.

    Een stukje verderop in de review wel ja, nadat het diverse keren als remake is betiteld. Er is niks mis met spontaan geouwehoer, maar creëer dan gewoon een praattafel show zoals andere websites dat ook doen. In een review gaat het om facts en meningen. Aan de facts kant gaat het op diverse momenten mis.

    EDIT: Ik denk overigens dat bovenstaande idee (die praattafel show) best goed bij GameKings past. Weet niet of ze dat al doen?

    Ik vermoed overigens wel wat het probleem is. GameKings doet dit soort reviews vermoedelijk zonder een script? Dan komt het geheel natuurlijk spontaner over, maar tijdens het praten zoeken de heren op meerdere momenten duidelijk naar woorden. Het is beter van te voren na te denken over je verhaal, niet tijdens een review.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2023
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.541
    Leuk Bevonden:
    8.615
    Het is een van de weinige Westerse games die de 1 miljoen sales in Japan heeft doorbroken, dus ik ga er vanuit dat het daar zeer goed ontvangen is. De enige andere games die dat volgens het internet hebben gedaan zijn Minecraft en GTA 5 (en de Donkey Kong Country en Luigi's Mansion games blijkbaar, maar die zijn Nintendo published, dus dat telt niet).
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2023
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.625
    Leuk Bevonden:
    17.799
    Gamekings is een grote praattafel. Kijk waar ze aan zitten. elk item is 50% improvisatie en weinig inlezen. En die shows doen ze al elke week, bijv brievenmaandag en elke vrijdag livestream einde van de week live. Gezellig lullen over games en andere troep. nogmaals al wil je straight facts check dan tweakers ofzo, zie je 2 standaard witte mannen die feitjes opnoemen. ook hartstikke leuk. of je performance videos. gamekings moet je niet voor de facts kijken. dit doen ze al niet sinds the box tijden lol.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.475
    Leuk Bevonden:
    3.435
    Mooi dat ze dat doen. Terug naar het bovenstaande filmpje. Er wordt in ieder geval één onwaarheid in verteld die gemakkelijk was te controleren. Dat maakt het in mijn ogen een ondermaatse review. Daar mag je het mee oneens zijn, maar dat maakt het niet minder waar.
     

Deel Deze Pagina