1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom überhaupt een review van een patch? Er komen toch genoeg spellen uit om te reviewen.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Luister in de 12.5u per week die ik reis (fiets en trein), best vaak gamekings als podcast via Spotify.

    Fijne uitvinding voor in de trein. Standaard riedeltje met BNR Ochtendnieuws, IEX Beleggers podcast en de Boekesteijn en de Wijk Oorlog in Oekraïne podcast. Van rijke witte mannen dan af en toe ook de gamekings podcast.

    Waar met kanker schelden nog stoer is, en trots zijn dat ze af en toe blowen. Skate trots is dat hij op 50+ jarige leeftijd nu geld heeft om zijn eerste auto te kopen en over een paar jaar misschien zelfs een huis kan kopen.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2023
    Servantes, Zifnap, Reckuuza en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Huizen in Breda zijn duur man
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    JE HOEFT HET NIET TE KIJKEN HE
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Skate doet mij gewoon denken aan een witte krakkakaaa.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Podcast is luisteren
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik kon wel tien grappen op de laatste alinea verzinnen, maar ik doe het niet. Ik ga weer even wat performance videos kijken. Een gecultiveerd en welgemeend "cheers" op het weekend, heren!

    [​IMG]

    HAH!
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
     
    WorkingTitle, Zifnap en RemcoM vinden dit leuk.
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Vannacht gedroomd dat ik de witcher wou spelen maar was toch kut dus niet gedaan
     
    Cyndris, Yerewn, Garrett en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zit alweer op Skellige. Wel last van de fps in performance mode. Nog geen degelijk nieuws hoe ze dit gaan fiksen, want de game overall kan nog wel wat poetswerk en technisch werk gebruiken. Patch is aardig, maar nu ik weer een eind ben vallen steeds meer mindere dingen wel op. fps het meest dramatische, die is gewoon niet solide 60 per seconde. Wel blij dat ik niet zolang doorgespeeld heb in die rt modus. 8)
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Hoeveel uur heb je er dan in zitten ong. Eer je naar Skellige gaat? Zag net dat ik ooit wel in Novigrad ben geweest met toen wel veel uitkammen en zo'n 20u speeltijd.

    Nu ga ik voor een goede run, af en toe een side missie, maar doel is uitspelen. Nog niet in Novigrad overigens.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Novigrad duurt ook wel even. Skellige is vanaf level 16 ongeveer, maar hangt af van de stand waarop je speelt en welke build je hebt. Skellige heeft een paar irritante quests, waaronder één met een weerwolf die de main quest kruist.

    Main quest daar duurt ook wel eventjes, maar in termen van Velen en Novigrad minder lang, alleen het reizen is wat omslachtiger omdat je op eilanden zit en die moet je grotendeels over.

    Geen idee hoeveel uren ik er nu alweer in heb zitten, sla ook wel dingen over en als je geen zij dingen zoals ik doet, wat je kan bewaren en op je gemak kan doen na de MQ, dan ben je er ook sneller doorheen.

    Let op je build, want je hebt minder punten nodig om een skill vol te krijgen i.t.t. voor de next-gen patch. In uren denk ik een uurtje of tien als je de zij quests in Skellige laat liggen en snel blijft reizen. Dat is wel makkelijker nu Geralt eigenlijk geen COPD meer heeft. Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel. :)
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ben met mijn save van ik denk 1/1,5 jaar geleden nu op 16,5 uur en ben net in Skellige.
    Performance op PC zijn ook nog wat klachten over. Ben sowieso nog met wat andere games bezig dus ik wacht nog even met deze, ook daarom, misschien dat ik pas verder ga over een half jaar als ik een nieuwe videokaart heb.
     
    WorkingTitle en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Was voornemens om af een toe een side quest te doen, maar merk dat ik niet hard genoeg level voor de main quest. Ben bv level 11 en mainquest is 14. Is het handig om die levels wel een beetje te parallel laten lopen?
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je moet gearen man. MQ moet zat te doen zijn zonder andere dingen. Meeste XP vang je ook in MQ. :+
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    In de Witcher is sidequest juist heel leuk om te doen. Het zijn niet van die saaie taken monotone taken. Vaak hebben de sidequest nog de mooiste kleine verhalen ook ze zijn zeker de moeite.
     
    Jorrie en Cyndris vinden dit leuk.
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Ik vond die quest waar je die pan moest terugvinden echt vet
     
    Jorrie en Yellow 13 vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En ze bepaalden vaak de koers van de MQ, mits je weet welke en wanneer. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2023
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Mogge lieverd.
     

Deel Deze Pagina