"There is much to say" kan natuurlijk twee kanten op maar 100 uur playtime doe je niet als het allemaal tegen valt. Zal wel positief zijn.
Hoop dat ie net als MK X al op zaterdag in de schappen ligt bij de Media Markt, ik ga iig even kijken.
Denken jullie dat je op de dag van release nog genoeg Premium Editions (die met landkaart, stickers, soundtrack en strategy guide) in de winkels vindt? Of zou je die echt moeten pre-orderen?
Hmmm..maar dat zou ik zien als een deel van dat goede nieuws. Lots klinkt als meer. Reviews morgen idd. Dat getuigt wel van zelfvertrouwen.
Zitten een heeeeeleboel nieuwe fans ook bij. Ik durf te wedden dat genoeg non-RPG fans zelfs hyped zijn.
Nog nooit een Witcher game gespeeld, maar ik heb er goed zin in. Beetje jammer dat de DLC van Destiny op dezelfde dag uitkomt. Witcher moet maar ff wachten.
Nog een week... Veel eerder zal het wel niet worden, dan zou het deze week moeten. Maandag bezorgen ze geen post, dus dan wordt het echt pas dinsdag. Ik hoop stiekum dat hij vrijdag in de bus ligt!
Ik heb hem op pc, maar had nog nooit gespeeld, dus ben nu bezig met de eerste. Ben nog wel ff bezig denk ik. Sent from my iPhone using Tapatalk