Ja dit stond erbij The Witcher 3: Wild Hunt - Official Xbox One Gameplay with dynamic scaling from 900p to 1080p. HQ
This is upscaled in-game automatically. It ranges from 900p to 1080p where available. Dus als die het zwaar heeft is die 900. Maar als je ergens gewoon rondloop bijv is die 1080 gescaled of ergens er tussen in.
Echt goed nieuws. Na Advanced Warfare hoopte ik al dat meer developers dit gingen doen en aangezien CDPR 900p al had bevestigd, had niemand dit verwacht. Gaaf!
Opzich wel fijn dat de bomen in een gevecht niet het zicht belemmeren en tijdelijke uit het beeld verdwijnen.
Dacht ik eerst ook, maar het lijkt me zo ontzettend irritant in zo een bos dat er iedere keer zo een boom voor zit en dat die camera iedere keer gedraaid moet worden, ik denk zelf een bewussie.
Dit is inderdaad een goede oplossing, want zo belemmerd het je zicht niet en staat de boom nog gewoon op zijn plaats zonder dat die echt verdwenen is. Bij WoW werken ze wel met pop ins, maar dat heeft ook daar zijn nut. Op een console game is dit echter een veel dikkere plus. Scheelt weer rekenwerk voor de game en consoles.
Alleen PS4 reviews deze week: So. Xbox One footage. Sadly it took us some time - because our team still worked on the graphics. That's by the way also the reason why there will 'only' be reviews of the PS4 version this week so far. We wanted to improve some things on PC and Xbox One and we didn't want to send out versions which don't contain these improvements." http://forums.cdprojektred.com/thre...no-PC-or-Xbox-this-week?p=1647734#post1647734
Als er een Oscar bestond voor best developer, dan zou deze studio hem gegarandeerd winnen. Fucking zin in deze bazengame en vooral erg blij dat het open wereld is.
Zones...dus idd niet een volledig open wereld waar je echt naar alles toe kan gaan zonder laadtijden:
Zie ook Eurogamer artikel over resolution scaling in tW3: "Developer CD Projekt said it had added dynamic scaling to the Xbox One version, which boosts the resolution from 900p to 1080p depending on what's happening in-game. Here's how it works, as explained by Digital Foundry's Richard Leadbetter: "Dynamic resolution scaling is a really interesting feature - pixel count adjusts according to GPU load, the idea being to ensure the highest possible resolution while maintaining a consistent frame-rate. The idea isn't new at all, and we've seen a whole host of different implementations over the years." http://www.eurogamer.net/articles/2...-one-uses-dynamic-scaling-to-boost-resolution Mooie oplossing om framerate problemen tegen te gaan. 900P is natuurlijk geen 1080P, maar een consistente framerate is erg belangrijk voor een optimale spelervaring.
Petje af naar de ontwikkelaar die nog even dat extra stukje moeite doet en dat resolution scaling erin gooit. Er alles aan doen om de X1 versie zo goed mogelijk te krijgen. Wel apart dat de game een maand geleden Gold ging. Betekent dat normaliter niet dat er niet meer aan gesleuteld wordt?