1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dynamic scaling? Dus net zoals Advanced Warfare. Netjes CDPR.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja dit stond erbij

    The Witcher 3: Wild Hunt - Official Xbox One Gameplay with dynamic scaling from 900p to 1080p.

    HQ
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2015
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Wat is dynamic scaling?
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.035
    Leuk Bevonden:
    3.347
    This is upscaled in-game automatically. It ranges from 900p to 1080p where available.

    Dus als die het zwaar heeft is die 900.
    Maar als je ergens gewoon rondloop bijv is die 1080 gescaled of ergens er tussen in.
     
    Barbabravo en Suleyman vinden dit leuk.
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet je dit maar eens lezen.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt goed nieuws. Na Advanced Warfare hoopte ik al dat meer developers dit gingen doen en aangezien CDPR 900p al had bevestigd, had niemand dit verwacht. Gaaf!
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Opzich wel fijn dat de bomen in een gevecht niet het zicht belemmeren en tijdelijke uit het beeld verdwijnen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat ze ineens verschijnen en verdwijnen? Is dat niet gewoon pop-in? Want dat viel wel effe op zeg.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dacht ik eerst ook, maar het lijkt me zo ontzettend irritant in zo een bos dat er iedere keer zo een boom voor zit en dat die camera iedere keer gedraaid moet worden, ik denk zelf een bewussie.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In dat geval een goede oplossing wellicht dan.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.309
    Leuk Bevonden:
    4.770
    Dit is inderdaad een goede oplossing, want zo belemmerd het je zicht niet en staat de boom nog gewoon op zijn plaats zonder dat die echt verdwenen is. Bij WoW werken ze wel met pop ins, maar dat heeft ook daar zijn nut. Op een console game is dit echter een veel dikkere plus. Scheelt weer rekenwerk voor de game en consoles.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.494
    Leuk Bevonden:
    5.107
    Hmm, op GOG Galaxy (client van de dev) zie ik alle achievements, toch maar niet lezen :+
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Alleen PS4 reviews deze week:

    So. Xbox One footage. Sadly it took us some time - because our team still worked on the graphics. That's by the way also the reason why there will 'only' be reviews of the PS4 version this week so far. We wanted to improve some things on PC and Xbox One and we didn't want to send out versions which don't contain these improvements."

    http://forums.cdprojektred.com/thre...no-PC-or-Xbox-this-week?p=1647734#post1647734
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.309
    Leuk Bevonden:
    4.770
    Als er een Oscar bestond voor best developer, dan zou deze studio hem gegarandeerd winnen.

    Fucking zin in deze bazengame en vooral erg blij dat het open wereld is. _O_:D
     
  16. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaa dat zeker nog 7 dagen wachten..
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zones...dus idd niet een volledig open wereld waar je echt naar alles toe kan gaan zonder laadtijden:

     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh dat klinkt heel nice indd! Thanks!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.489
    Leuk Bevonden:
    3.439
    Zie ook Eurogamer artikel over resolution scaling in tW3:

    "Developer CD Projekt said it had added dynamic scaling to the Xbox One version, which boosts the resolution from 900p to 1080p depending on what's happening in-game.
    Here's how it works, as explained by Digital Foundry's Richard Leadbetter:

    "Dynamic resolution scaling is a really interesting feature - pixel count adjusts according to GPU load, the idea being to ensure the highest possible resolution while maintaining a consistent frame-rate.
    The idea isn't new at all, and we've seen a whole host of different implementations over the years."

    http://www.eurogamer.net/articles/2...-one-uses-dynamic-scaling-to-boost-resolution

    Mooie oplossing om framerate problemen tegen te gaan. 900P is natuurlijk geen 1080P, maar een consistente framerate is erg belangrijk voor een optimale spelervaring.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Petje af naar de ontwikkelaar die nog even dat extra stukje moeite doet en dat resolution scaling erin gooit. Er alles aan doen om de X1 versie zo goed mogelijk te krijgen. Wel apart dat de game een maand geleden Gold ging. Betekent dat normaliter niet dat er niet meer aan gesleuteld wordt?
     

Deel Deze Pagina