Als ik de game bij de Bart Smit bestel (PS4 versie), is het dan zeker dat het de Premium Edition is...? Zijn alle releases in deze eerste periode de Premium Edition? Want anders haal ik hem van de week gewoon bij de MM ipv bestellen.
Ach, ik had om de tijd te doden D3 nog maar eens opgestart. Had maar 4 puppets op 70. Dus ff een mink naar 70 gebracht en nu een Witch Doctor op hardcore op level 56 ... Morgen ff afmaken en dan dinsdag klaar voor W3
Was alleen een zondag actie waar je op Bart Smit 5 of 10% korting krijgt op de meeste producten. Denk niet dat je daar weinig mee kan doen, tenzij je de game gister (zondag) nogmaals had besteld. En die andere retour stuurt.
Gvd mn handen jeuken echt om een One te kopen met de Witcher :-( Btw: http://www.marktplaats.nl/a/spelcom...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Oplichterij?
Op de MediaMarkt website 48 euro. Zou dat dan ook zo zijn in de winkel? EDIT: laat maar. Al de reclamefolders gecheckt. Morgen gewoon voor 48 euro in de winkel. Was je 1 euro goedkoper uit geweest als je em gister bij de Bart Smit had besteld. Gelukkig niet gedaan, wil em gelijk afhalen ipv hopen op de postbode.
Ik hoop dat ie ook 48 euro is in die popupstore vanavond. Is van de Mediamarkt dus die kans is redelijk groot
Heb mijn pre-order bij Bol gister geannuleerd, haal hem morgen wel bij de MM, scheelt weer 12 euro. Of misschien vanmiddag voor college nog even in de stad kijken
Had laatst sollicitatie bij bol. Toen zei die gast precies dit haha. Altijd een hoop annuleringen dag van te voren. En mm is to blamr
10u35m nog volgens gog.com Galaxy, nog eventjes wachten Al zal ik dan wel slapen, en morgen weer werken, meh