En de eerste twee zijn er https://store.xbox.com/en-US/Xbox-O...ild-Hunt/810967a8-b286-4eef-b02a-d16bbe55f85f
Las net over die voorkomende 'problemen' na day-1 patch op de x1.. Iemand die 'm op de ps4 speelt? Hoe speelt het na de patch? Anders wacht ik nog even met de patch binnen hengelen
Ik wacht even met de aanschaf van de game (Xbox One), totdat ik lees dat het stabiel is en een normale framerate heeft. Als ik lees dat er een day 1 patch nodig is van 600 MB om de framerate te stabieler te maken, krijg ik alweer rillingen.
Framerate is gewoon goed hoor. Zit zelfs bijna altijd boven de 30. Enige probleem is is dat ze het unlocked hebben gedaan wat een beetje irritant is.
PS4 met patch. Awesome! Geen problemen met cutscenes en ingame! En om het gelijk maar hier neer te gooien: E P I C!!! graphics zijn echt super. CGI cutscenes zijn echt beste van het beste. In engine cutscenes ook geweldig, prachtige gezichten! Overgang naar in game is subliem! Speelt fantastisch. Enige minpuntje is dat sommige informatie (loot, buffs) wel erg klein lettertype hebben ... See ya all in two months!
Game ook binnen nu. Met alle bonus content, stickers en een hardcover comic book erbij, voor 22,50. Leuk, verjaardagen.
Zit er aan te denken om hem zo te halen, Ben echter niet helemaal overtuigd. Ik heb erg genoten van skyrim, alleen heb ik helemaal niets met die grotten.Is dat ook zoveel in the witcher 3?
Thanx Gakkie!! Nu nog wachten tot een uur of 5 want dan ben ik pas thuis. Lekkere knatser draaien in de openings cinema en dan knallen. @ Hybrid: wat is de rede dat ze de game unlocked hebben? Als het op en boven de 30 zit dan is het toch ideaal om het te locken? Heb er weinig kaas van gegeten hoor dus wellicht sla ik de plank volledig mis
Ik speel ook op PS4 en die kleine lettertjes storen mij vaak bij vele games.. hoe komt dit eigenlijk? kun je dat aanpassen want is vrij irritant.. moet zelfs recht of dichter gaan zitten terwijl ik een big screen tv heb.. is dit op Xbox ook?
Yep same here. Net vond ik een diary en ik moest echt dichter bij de tv gaan zitten om het te lezen, want het was gewoon een te klein font. Als dit aan te passen is in een update en die stotteringetjes, zou dat erg nice zijn. Verder top, echt top.