1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    @Lijpe Mocro Moet je even je inventory ingaan en dan bij questitems of consumables/usables die brieven lezen.
    Niet alles wat er ophangt zijn sidequests. Althans dat neem ik aan. Las een paar er van die gingen over sidequests uit the witcher 2 en zijn easter eggs denk ik.
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Volgens mij is niet alles van het bord daadwerkelijk een sidequest inderdaad. Of de brieven zitten in je inventory.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Klopt. Heb er net weer twee gepakt maar dit waren zeker geen quests.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Damn...op PS4 een capped (locked?) 30fps framerate dus. Zou nice zijn als hun dit nog gaat lukken voor de X1 versie en anders so be it.

    Hoe zit het met craften trouwens? Ik ben bij die blacksmith geweest in het Nilfgaard Garrison gebied, maar bij hem kan ik alleen maar steel, iron ingots ec maken. En bij vele ervan staan dat mijn craftsman level te laag is. Geen idee hoe ik die uberhaupt kan verhogen. Maar craft je een ingot...en dan? Ik begrijp nog niet veel van dat craften.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben nu 2 uur bezig ...download stond pas op 14GB...maar kon hem blijkbaar al spelen.

    Intro is dope as hell. Graphics zijn ziek...lopen, rennen en camera movements zijn alleen niet echt soepel. Combat zit verder goed in elkaar.

    Ben ook bij die BlackSmith. Heb alleen een paar dingen kunnen dismantlen. That's it..
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Accept net een quest, is 'ie recommended voor level 33 :+ Nooooo thanks.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kon het niet laten, gisteren ook maar aangeschaft + Expansion Pass. 's Nachts laten downloaden en vanavond lekker spelen. :) Had nog een code voor €25,- . Wel laat thuis vandaag. :'-(
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Halve nacht doorgespeeld, lastig om net m'n bed uit te komen :/

    Maar tot nu toe prachtig mooi spel. Vechten loopt nog niet echt soepel bij mij maar het leert wel. Er staat trouwens wel echt al-tijd een gigantische wind zeg
     
  10. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren even een uurtje gespeeld en ziet er geweldig uit.. maar kga wel opnieuw moeten beginnen denk ik..

    Reden? De Witcher 2 keuzes simuleren of niet?
    Ik heb dus "niet" gekozen omdat ik dan dacht dat het spel zelf keuzes simuleerde en dat ik mijn keuzes kon vertellen in het spel...
    NIET DUS... lekker onduidelijk :confused:

    maar goed, gelukkig was ik nog niet ver dus deze middag even overnieuw doen :)
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Hebben jullie trouwens de tutorials nog gespeeld?
    In de flashback waar je met Geralt een race doet tegen Ciri om naar de training te lopen... was daar al de helft van mijn health kwijt :)
    Is even wennen als je net ervoor Assassins Creed gespeeld hebt.. :p
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    De helft maar? Ik had nog 1 millimeter over :+

    Het is inderdaad aardig wennen :+
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je moet die keuzes alleen simuleren als je TW2 hebt gespeeld he.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hier ook haha. Vind btw de response van Geralt een beetje langzaam? De camera onder de rechterstick is super smooth maar Geralt zelf onder de linkerstick is minder responsive. Als ik het knuppeltje van rechts/midden naar links tik duurt het zeker een seconde tot Geralt de command uitvoert. Niet heel storend maar in combat kan het wat in nadeel werken
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren geïnstalleerd (ps4) updates gedownload en dlc.. maar mijn ps4 had er moeite mee.. Stotterde als een gek, en daarnaast ging de fans volledig op tilt!!
    Vanochtend kon ie het beter aan, maar de fans draaien wel heftiger dan bij andere games..

    Game is wel tof.. Maar best moeilijk!
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja ik ook level 35.

    Laat 'm toch maar liggen, ik krijg dat putspook al niet kapot van level 3.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Heb zelf een launch ps4 en bij mij blaast hij soms over het geluid van de game heen, heel storend. Met name als ik de game vanaf de hdd speel gaat het als een malle. Nu heb ik laatst met een stofzuiger op een lage stand even de roosters van de ps4 uitgezogen en hij is nu een stuk stiller. The Witcher 3 heeft vrijwel geen moeite voor mijn console. Speel het vanaf disc
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien ook maar eens met de stofzuiger aan de slag! :)
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Stofzuiger is toch niet goed voor elektronica? Voor het schoonmaken van de PC raden ze een busje perslucht aan.
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als je voorzichtig bent dan kan het geen kwaad hoor. De kracht moet niet hard genoeg zijn om bijv onderdelen te beschadigen. Verder doe ik het al jaren en mijn apparatuur doet het goed
     

Deel Deze Pagina