1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ja zag het op twitter voorbij komen maar bizar dat sommige mensen zo erg met vergelijkingen bezig zijn. Een game is gruwelijk of niet maar dat hangt niet af van aantal P,s op een andere console bijvoorbeeld.

    Maar ik zit nog steeds te twijfelen om de game te halen ja of de nee, ik ben bang dat mijn meisje mij dan niet meer ziet :) keuzes :p
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Psies, game ziet er gewoon erg goed uit, zeker ook voor zon open wereld. En het speelt als een tiet!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat vind ik ook echt bizar. Ik vind het de ergste vorm van mierenneuken om het maar zo te zeggen. Duidelijke framerate verschillen of characters/gebieden etc die ineens spawnen, als voorbeelden, dat zou ik zelf best grote verschillen noemen. Dit is niets. :)

    Voordat ik White Orchard verlaat, wil ik graag alles aan side quests klaar hebben. Er staat nog eentje...Collect em all. Ik moet alle Gwent kaarten collecten hier. Ik heb alle kaarten al gekocht van het tavern vrouwtje en gewonnen van die dude aan tafel, die nu weg is. What else?
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Oh ik dacht dat die Collect em All quest voor over het hele spel ging. Verkeerd gelezen dan. Geldt dus alleen voor White Orchard?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oooh wacht. Nee ik denk dat jij gelijk hebt dan. Alsof alle Gwent kaarten al in White Orchard te vinden zouden zijn. Zou niet echt logisch zijn.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heel veel van die quests van het board komen niet in mijn questlog.... Waar blijven die ?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Net gecheckt. Je hebt helemaal gelijk en ik keek niet goed. Er staat notabene bij multiple locations.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb net ook eindelijk kunnen spelen. Heb een half uur gespeeld en mijn eerste indruk is; Wat een prachtige game zeg! Combat voelt ook heerlijk vloeiend aan!
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iemand die ook DA:I heeft gespeeld en voor mij een vergelijking wil maken?
     
  10. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    Kan je in de game eerst de hele wereld verkennen en dan questen doen?
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Game net ff bij een buurman gecheckt, hij Is weer erg vet. Wanneer ik tijd heb komt deze er zeker!

    Trouwens die interface text is soms hoerig klein, hij zeurde daar (terecht) ook al over. Je kunt overal op de ps4 inzoomen door de PS knop en vierkantje tegelijk in te drukken. Prima leesbaar zo :thumbs:
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand ?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Het zijn niet allemaal quests he.

    Als ze niet bij secondary quests staan dan zijn ze dus geen quests.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    - DAI heeft ronduit saaie combat. Yup het is beter dan de vorige twee delen, maar nog steedsn niet erg boeiend. Ben je een warrior, dan hoef je tijdens combat alleen maar RT ingedrukt te houden en de aanvallen worden gewoon automatisch gedaan. Aangezien je in W3 niet echt een mage bent of archer, maak ik alleen de vergelijking met een warrior. Ronduit saai in DAI en fucking tof in W3. Lekker snel rond bewegen en aanvallen, dodge en roll moves tot je beschikking en nice finishers waar je koppies en stukken van lichamen ziet vliegen. Witcher 3 owned qua dit.

    - In DAI kwam ik alleen maar bullshit loot tegen, elke keer had ik zelf veel betere armor dan wat ik tegenkwam onderweg en daar baalde ik van. Zelfde gold voor zwaarden. Ik ben nog niet heel ver in W3, maar ik ben al diagrams voor een armor tegengekomen. Die moest ik bij een blacksmith laten maken en dat was gelijk een beter armor dan wat ik had. De loot lijkt echt beter in W3.

    - Veel meer levendige gebieden in W3. Bomen, bosjes, struiken, het beweegt allemaal. Maar ook het haar van de character, paard, waslijn met kleding etc, het is allemaal veel minder statisch dan DAI. Het geheel is gewoon geloofwaardiger gebracht in W3. Neem het begin gebied nou in W3...mensen doen daar overdag hun dagelijkse dingen en er hangt gewoon een nice sfeertje. Sure..DAI had Haven en Val Royeux, maar het is allemaal bij lange na niet zo gedetailleerd als W3.

    - VEEL boeiendere side quests in W3. Zelfs een simpele quest waar je iets moet vinden voor iemand heeft gewoon meer diepgang, meer betekenis. Al een paar van die simpele quests gehad in W3 en vind ze nu al boeiender dan menig quest in DAI.

    - Meer muziek tijdens exploratie dan DAI en daar houd ik van. Niet van die constante muziek zoals in Bethesda games, dat niet.

    Tja....ik zou gewoon moeite hebben om terug te gaan naar DAI nu.

    Zeker weten dat het quests zijn? Want ik had dit gisteren ook, maar toen bleken het gewoon puur berichten te zijn, niet perse quests. Begrijp ook niet helemaal waarom je die berichten kan wegnemen van het bord.


    Dat is wel handig dan zeg. Ik vind het ook echt veel te klein.Had de X1 maar zo'n optie. Mijn TV heeft een optie om het ingezoomd te houden, maar dat gaat toch helaas ten koste van beeldkwaliteit en het toont ook niet het volledige plaatje wat het hoort te tonen. Diaries/journals/beschrijvingen van items zijn tyfus lastig te lezen.....en dat op een 50 inch.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
    Scorp2111 vindt dit leuk.
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Loop nog wel te kutten met de combat ,et wel geen lock on en het wisselen tussen verschillende enemies. Heb overigens een verzoekje geplaatst op de officiele forums mbt de PS4 versie:
    http://forums.cdprojektred.com/thre...-(quicksave-quick-map-)?p=1682412#post1682412
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het beste mail je CDPR direct hier:

    : http://en.cdprojektred.com/contact-support/

    Ik heb ze vandaag een bericht gestuurd over de stotter issue en tekst grootte en zeer snel daarna reactie dat beide issues nu onderzocht worden.
     
  17. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    nou dat inzoomen geprbeerd met de ps knop en vierkantje. maar doet het niet. of doe ik het fout. help!
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Hij blijft bij mij hangen bij de eerste loading screen die er is? Na de eerste CGI cutscene (die je niet kan skippen :mad:).
    Nog iemand hier last van? (PS4 fysieke game)
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is het geen een grote map. Krijg nu steeds dat ik het einde van de map heb bereikt. Opent het pas wat verder of zo ? En hoe en waar kan ik bombs maken ?

    EDIT
    Dit wist ik ook niet

    Dus als je monsters tegen komt en je bent niet aan het questen, dan kun je ze beter links laten liggen. Tenzij je de mats nodig hebt natuurlijk ....
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    @Gakkie je kunt op de PS4 direct naar de map gaan door op de touchpad omhoog te swipen.
     

Deel Deze Pagina