1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Eentje halen dan, want er zijn al genoeg toffe games om eentje te halen en er komt ook genoeg. Of een PC bouwen. :)
     
  2. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Bij bol kun je nu een Xbone + Witcher 3 voor 359,- krijgen. Mooie aanbieding en ook een vette game om een nieuwe console mee in te wijden. :thumbs:
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Geen geld voor op dit moment en ik twijfel nog tussen de PS4 en XboxOne
     
  4. BullFinch85

    BullFinch85 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben bij de kapper geweest in Oxtenford (of zoiets). Ff me baard bijgewerkt ;-)
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Oke, kan jij me misschien vertellen wat er dan verder gebeurt?
    Blijft ze dan in Novigrad en heeft het nog verdere gevolgen gehad voor je verhaallijn?
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ze gaat dan naar Kaer Morhen. Ben daar niet geweest, dus weet het exacte gevolg niet, maar tot waar ik ben heeft het nog geen gevolgen gehad.
     
  7. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wist niet eens dat Oxenfurt in de game zit. Las dat 1 van die expansions daar plaatsvind, dus dacht dat het later als extra gebied zou worden toegevoegd.

    Die Foglets zijn ook van die kolere beesten trouwens. Loop ff rustig rond, best wel mistig hier ineens. Word meteen van 3 kanten aangevallen.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb laatst even de tijd genomen om al die lore te lezen over de beesten in de wereld. Dat doe ik haast nooit in een RPG, maar het is gewoon tof om de verhalen achter verschillende Wraiths te lezen, of Griffons of...Botchlings, damn das best disturbing, maar ook fucking tof bedacht.
     
  9. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Gisteren weer ff geprobeerd maar kan gewoon niet wennen aan al dat haperen. Tijdens de cutscenes, tijdens het spelen, alles gaat haperen... Hoop zooooo erg dat dit opgelost gaat worden met een patch, lijkt me namelijk best een heel vet spel ;)
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heeft deze game ook de beauty zoals in Skyrim? Waarin je lekker relaxed kunt rondlopen en genieten van de natuur... Met natuurgeluiden, vogeltjes e.d.
     
  11. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Op welk platform speel je de game? Ikzelf op de PS4 en heb eigenlijk nergens last van (klein btje pop-up tijdens filmpjes, maar is niet echt storend). Terwijl ik ondertussen wel heel andere verhalen hoor van mensen die hem ook op de PS4 spelen, blijft toch wel apart dat hij zo verschillend draait op dezelfde console.

    Zeker! :D Zou zelfs willen zeggen dat Skyrim best wel 'doods' aanvoelt na het spelen van deze game. Sfeer is hier echt zo ongelooflijk goed neergezet, is echt een grote stap vooruit ten opzichte van bijv. Skyrim en andere last-gen RPG's.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  12. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik speel hem op de Xbox one. En ook daar hoor ik weer verschillende verhalen. Is toch vreemd? Bij de ene loopt ie heel soepel en bij de ander totaal bagger zoals bij mij.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb soms bij filmpjes dat hij hapert, het viel me vooral op tijdens het allereerste filmpje als je gaat spelen, dat CGI-filmpje. Dacht toen wel even "WTF"? Heb het nu heel soms, meestal niet gelukkig. Als het gebeurt valt het wel erg op.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En zijn alle gebieden in het begin toegankelijk of moet je het een en ander vrijspelen? :) Vraag me ook af of de map ECHT groot is.... Hoor het wel het een en ander maar zou het graag in person willen horen.

    En zijn er mooie stranden, of iets van tropische stranden en of sneeuwgebieden?
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ook bij mij loopt de game soepel!! hier en daar een hapering maar totaal niet storend oid
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Wanneer je de game begint wordt je eerst in een 'kleiner' gebied gedropt, White Orchard. Deze is eigenlijk al redelijk groot, maar is echt een soort van tutorial gebied. Vervolgens wordt je via de main quest naar Velen/Novigrad gebracht (je kunt White Orchard hierna nog steeds bezoeken trouwens) en dit gebied is echt heel erg groot. Denk daarbij aan de grootte van Skyrim. Daarna is er zelfs nog een extra gebied, Skellige, welke ongeveer ook van het formaat Skyrim is. Verder zijn er nog een aantal kleinere instances, zoals bijv. een kasteel in Vizima. Game is echt gigantisch.

    Er zijn best veel verschillende natuurgebieden. Ik ben zelf alleen ook nog niet zo heel ver rond getrokken, heb tot nu toe voornamelijk bossen en moerassen gezien. Ook veel rivieren en meertjes trouwens. Ik ben ook echt alleen nog maar in White Orchard geweest en heb slechts een klein stukje van Velen gezien. De grootste stad, Novigrad (schijnt qua grootte vergelijkbaar te zijn met een stad zoals in Assassin's Creed), ben ik ook nog niet eens geweest. Tropische stranden met palmbomen verwacht ik echter niet tegen te komen. :p Daar is de sfeer in deze game echt veel te rauw voor.
     
  17. nicolle10

    nicolle10 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb deze bundel ook gekocht voor deze prijs is zeker de moeite waard
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Heb nu alle onderdelen van de Griffin Armor + zwaarden.
    Voor diegenen die nog niet zo ver in het spel zijn en willen weten waar een Journeyman Blacksmith zit die skilled genoeg is om je Griffin zwaarden kan maken:
    Oxenfurt

    Vanavond maar eens voor het eerst naar Novigrad, ben benieuwd :D
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    pfff, teveel werk door de week om te kunnen spelen, MAAR morgen namiddag vrij!
    Eindelijk eens proberen uit White Orchard te raken :p
    Eigenlijk is een namiddag spelen nog altijd niks, tijd vliegt man.. zoveel te zien!
    GEIL SPEL!
     
  20. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Iemand enig idee of je de kleur van je armor kunt veranderen
     

Deel Deze Pagina