Hoe check ik ook alweer het aantal gespeelde uren? Kwam het vorige week per toeval tegen maar vind het niet meer
Ik had op de officiële forums het topic over deze bug ff doorgelezen. Ongeveer halverwege werd er door iemand gezegd dat de nieuwe PS4 patch (als je die tenminste bedoelt?) uit was en dat hij hoopte dat hiermee die bug gefixt zou zijn. Betwijfel dus of het überhaupt iets met die patch te maken heeft, lijkt erop dat het al voor 1.03 gebeurd was. Op de Xbone is het namelijk hetzelfde probleem en die zitten geloof ik nog op versie 1.01. Wel klote dit, ga zo toch maar ff spelen en kijk wel of ik xp krijg.
Ik heb de laatste PS4 patch (1.03 is dat volgens mij, van eergisteren) en ik heb het probleem. Ben level 8.
Reactie van CDPR aangaande de xp bug: http://www.gamespot.com/articles/how-to-fix-witcher-3-ps4-error-new-experience-bug-/1100-6427642/ Staat ook wat in over de damage wanneer je valt. Vond dit zelf ook wel overdreven hoog, je loopt al schade op bij een val van zo'n 0.5-1 meter. Lijkt volgens mij gwn een designkeuze, blijkbaar kun je die schade vermijden door 2 x op jump te drukken voordat je landt, zodat je doorrolt.
Ben nu wat aan het testen. Voor een sidequest kreeg ik wel exp. Maar voor een guarded treasure (boven mij level) niks ... nog ff verder experimenteren ...
Ik ga zo ook ff kijken of ik die bug heb. Heb je gwn een oudere save achter de hand gehouden, zodat je die xp niet misloopt? Op de Witcher forums werd door sommigen al gevraagd of het mogelijk is of CDPR de misgelopen xp later weer kan toevoegen.
Dat laatste zou ik niet op rekenen. Lijkt bij mij nu goed te gaan (behalve dan die treasure hunts). Doe nu die level 5 witch hunt (als level en krijg bij progress wel exp, al is het weinig (20 ofzo, maar dat is normaal lijkt me) ? Ik wil graag door spelen
Over het einde van de questreeks met Keira Metz: Spoiler Is ze bij jullie blijven leven of dood gegaan?
Spoiler Ik heb haar afgemaakt, maar het blijkt dus beter te zijn dat je dat niet doet en haar naar Kaer'Morhen brengt omdat dit een soort verplichting is voor een achievement
Ik lijk die bug tot nu toe ook nog niet te hebben. Net ff een quest gedaan, kreeg ik gewoon exp voor. Trouwens ook een paar puntjes voor het killen van wat monsters die een paar levels boven mij waren. Ff hopen dat het zo blijft en dat het in ieder geval snel gepatched wordt, dit is natuurlijk wel een klote bug voor de mensen die hem hebben.
“The 1.03 patch on Xbox One will feature both, the FPS lock on 30 and will remove the save problem. We are hoping it will go live by Friday.” “The next patch (1.04) should contain fixes to the quest bugs you guys have been reporting and an increased subtitle size.” “The stutter issue is also on our radars. Working on it. Thanks for reporting everything. We do what we can do get rid of all the bugs but it takes some time. Thank you for your patience!” Meer info hier: http://www.dualshockers.com/2015/05...w-bigger-font-on-ps4-and-more-coming-in-1-04/