1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Romanista

Romanista Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    De armor kan je kopen van de merchant in White Orchard (bij de brug naast het dorpje), de kapper kan je vinden in Velen, in het stadje Oxenfurt.

2. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Met Gwent m'n eerste Hero Card (Yennefer) gewonnen. Heb normaal niks met zulke spelletjes, maar echt zo geinig hoe ze dat in deze game hebben verwerkt. Sommige NPC's hebben wel verschrikkelijk goede decks, moet af en toe echt een beetje geluk hebben. Bij mij is nu alleen m'n Northern Realms deck wel redelijk sterk. De andere 3 ben ik nog echt aan het opbouwen, heb bij die 3 nog niet eens genoeg Unit Cards. Zou wel tof zijn als ze Gwent als multiplayer toevoegen!

Heeft iemand trouwens een idee of je je eerste twee zwaarden in de game (Witcher's Steel & Silver Sword) kunt upgraden, zoals je dat bij het Kaer Morhen armor wel kunt? Heb ze nog steeds bewaard, maar volgens mij kun je er verder niks mee. Kan er ook niks over terugvinden op internet.

Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Fuck deze game is VET!

In Velen, in de crossroads bar die kerels vermoord, merk je het in het volgende dorp dat het vrienden waren van andere, die je nu dus ook proberen te vermoorden..

Int vervolg goed nadenken dus :p

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Die secondary quests zijn zo fucking awesome _O_

Dijkstra is ook een baas :cool:, nu nog denken of ik mee ga helpen om de koning Radovid af te slachten :D

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Is er ook ergens een plek waar je spullen in kan bewaren die je niet in je inventory wil hebben?

6. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Voor zover ik weet niet, helaas. =(

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Bizar.

Witcher 2. Geen stash. Mensen zeuren. Stash toegevoegd

DA: Inquisition. Geen stash. Mensen zeuren. Stash toegevoegd.

En nu Witcher 3 weer zonder blijkbaar.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    inderdaad. Devs zouden toch wel moeten weten dat er hoarders onder ons zitten die alles willen looten, hebben en bewaren!

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Gelukkig heb ik nu saddlebags die me 70 meer inventory ruimte geeft :+

10. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Moet zeggen dat ik daar minder last van heb met dit spel, dan met een Elder Scrolls. Daar spaarde ik echt alles, van boeken tot juwelen. Heeft er miss ook mee te maken dat je niet heel gemakkelijk geld krijgt in The Witcher, dit in tegenstelling tot bijv. Skyrim. Ben nu toch sneller geneigd om spullen te verkopen, alleen maar om wat extra Crowns te verdienen.

Heb trouwens wel honderden alchemy en crafting materials, dat gedeelte van m'n inventory zit wel bomvol.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik verkoop ook zoveel mogelijk, om maar geld te hebben. Is overigens wel leuker als geld een beetje moeilijk te verdienen is. Heeft het nog waarde.
    Als ik leeg ben (dwz alles verkocht heb wat ik kan missen) dan zit ik al aan 75 gewicht! Ook heel veel crafting shit. Witcher swords die ik niet meer gebruik (viper swords), etc ...

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.101
    Awesome, je hebt ook gewoon echo geluiden als je fluit voor je paard :cool:

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo'n bandit die op een paard rijdt in slow motion doormidden slaan is echt geniaal :p

14. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Vind ik ook hoor, geld heeft in de Elder Scrolls helemaal geen waarde. Past ook goed in het verhaal, als Witcher ben je toch een beetje een soort huurling.

Die Witcher gear zou je toch eigenlijk gewoon opnieuw kunnen laten craften? Scheelt je in ieder geval weer wat inventory ruimte. :D Ik heb zelf nog maar een inventory van 90, dus bij 75 zou ik wel heel weinig overhouden voor loot.

Deze vraag sluit hier mooi op aan, aangezien ik dit ook vanwege de inventory ruimte vroeg:
    Iemand?

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Volgens mij kun je er niks mee. Mocht je er iets mee kunnen heb je sowieso eerst de enhanced diagram ervoor nodig. En als je die hebt zal ie maar met een paar points omhoog qua damage enzo.

Gewoon weg doen als je money nodig hebt of dismantellen

TreV vindt dit leuk.
  16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb een gebugte quest. Voor Gwent: Playing Innkeeps moet ik tegen ene Olivier spelen, maar die staat niet waar 'ie moet staan (achter de bar in zn inn). Hard reset en de recente patch helpen allebei niet. Meer mensen hier last van?

EDIT: Lees net dat die dude verdwijnt als je een andere sidequest eerst doet. Fijn, missable dus. Kan nu die quest evenals alle gwentkaarten niet meer halen, dus ook die achievement niet. Haat missable shit in games :mad:

Laatst bewerkt: 30 mei 2015
  17. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Als ik jou was zou ik deze even reporten bij CDPR. Verwacht wel dat ze dat fixen, Gwent is toch best wel een dingetje in deze game. Betwijfel of dit echt zo bedoeld is, lijkt me eerder dat dit tijdens de ontwikkeling over het hoofd is gezien.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig boeien trophies mij niet zo. Heb er helemaal nog niet naar gkeken en zie wel welke ik heb als ik de game uit heb. Speel gewoon op mijn manier!

Ik herlaad ook niet als keuzes fout uitvallen enzo....

19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Waar is die woestijn ergens en is ie groot? Kan hem tot nu toe nog niet vinden.

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Gewoon doorspelen, je zult het vanzelf wel zien! :)

Deel Deze Pagina