1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Kut, savefile import blijkbaar niet helemaal goed gegaan, de laatste vijand van W2 kwam ik niet tegen, godver :mad:

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik vind Gwent ook een prima spelletje. Je moet ook echt inschatten bij elk begin welke strategie je gaat toepassen adhv je kaarten. Soms is het nuttiger om de tegenstander zijn sterkste kaarten te laten gebruiken in de 1e set om zo de 2e en 3e binnen te slepen. Was alleen uit White Orchard gelijk naar Novigrad gegaan maar daar was mijn deck echt te slecht voor. In Velen gaat het inderdaad nog een stukje makkelijker.

3. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Zo, spel vandaag binnen gekomen. Gelijk op Death Marsh begonnen :eek:

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wie weet waar ik enhanced swallow diagram kan vinden/kopen?

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Voor de mensen die The Witcher 1/2 hebben gespeeld: hoe komt Geralt aan dat litteken door zijn linkeroog?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    2 mogelijkheden ben ik tegen gekomen

of

Hier een hele discussie er over

7. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Ik denk dat het door Adda (zit trouwens ook in de Witcher 1) komt. Misschien nog een derde optie:

Aan het einde van het tweede boek van de saga raakt Geralt zwaargewond in gevecht met Vilgefortz. Hij wordt hierna, op sterven na dood, door Triss naar Brokilon gebracht. Daar weten ze hem weer redelijk op te lappen, maar hij blijft in Baptism of Fire nog steeds last houden van zijn verwondingen.

De laatste 2 boeken zijn nog niet in het Engels vertaald en heb ik dus nog niet gelezen. Weet dus ook niet of het in 1 van die 2 duidelijk wordt. Denk dat Adda de meest logische is, in het boek wordt namelijk ook geschreven dat deze verwonding zijn dood had kunnen zijn. Aangezien ze hem over zijn gezicht krabt, kunnen we waarschijnlijk gewoon 1 bij 1 optellen. :)

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Tot nu toe verlies ik zo goed als alles met Gwent in Velen :), wel altijd maar nipt.. vaak zijn mijn kaarten gewoon op en verlies ik dan..
    Moet blijkbaar toch een andere tactiek toepassen..
    kopen jullie kaarten bij de merchants of speel je gewoon met je basisdeck en dan aanvullen met gewonnen kaarten?

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik koop en vul ook aan met de winnende kaarten en doe dan m'n slechte kaarten z.s.m weg. Ik verlies nu bijna niet meer, maar heb dan ook al het gros van de kaarten die er zijn.

11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    je kunt ook zien hoe sterk je deck is. ik heb nu 8/10 als je gwent start of je deck aanpast. Sommige kaarten moet je om hun kracht te benutten minimaal 2x in je deck hebben zitten dus als je dat niet hebt kun je die beter lozen of inruilen als de game start.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Als het goed is legt ie dat litteken later uit.

13. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Uitgeschoten met scheren.

14. TreV

TreV Enchantment?

Leuk Bevonden:
    119
    Net ff snel Witcher 1 opgestart. In het introfilmpje zie je dat gevecht tussen Geralt en Adda, voor dat gevecht had hij dat litteken ook al. Is dus niet hierdoor gekomen. Misschien dan toch uitgeschoten met scheren.

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Begin nu ook al wat meer te winnen, wel nipt.. eerst wat kleine merchants gedaan, daarna net gewonnen van de Bloody Baron.. begint wel te gaan nu :)

Voor de rest blijft deze game toch geweldig! verveel me geen moment en op de tellen staat bij nu iets van 28uur en dat kan wel is kloppen. ben nog maar level 10 en nog niet uit Velen geweest :)
    Denk wel dat de teller doortelt as ie op pauze staat en dat is bij mij wel soms lang ..

16. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Teller staat bij mij op 6 dagen dat lijkt me ook nogal sterk, ik heb echt amper tijd om te spelen maar als ik speel laat ik hem veel op pauze staan.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Gakkie vindt dit leuk.
  18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik heb een nieuw paard :cool:

Ook weer Roach :+

19. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Kun je die korte recap cutcènes uitschakelen, die je telkens krijgt als je naar een ander gebied fast travelt?

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nee, die zijn er gewoon om de laadschermen te verbergen. To be honest zie ik liever die filmpjes dan een laadscherm van een minuut elke keer :+

Deel Deze Pagina