1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Witcher : Rise of the White Wolf

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 30 nov 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een paar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het wat kleurloos...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd viel mij ook al op. Maar het maakt mij niet echt veel uit.
    Het mag wel een keer iets donkerder want in iedere game waar het een groot deel in het bos afspeeld is het mij altijd iets te kleurig, en dit past wel goed bij de game
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oblivion vond ik wat minder kleurloos, maar ook weer niet overdreven. *zucht* wat verlang ik toch naar een vervolg van die game...

    Voor mij zijn er ook al meer dan genoeg donkere games. *zucht* wat verlang ik naar een vrolijke platformer
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben ook meer emo misschien ligt het daaraan. ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, dat kan het ook zijn. :+
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Kwa beeld is deze echt mijn soort game,maar ik ben dan ook wat zwartgalliger.Als de sfeer in de screens aanwezig is in het spel,dan laat maar komen.Ook het dialogen systeem ben ik erg benieuwd naar,aangezien die erg ver zal gaan zoals ik begrepen heb.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind deze pastelkleuren juist mooier. Het komt zachter en bijna dromerig over.
     
  9. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de kleuren bij deze game juist wel flex.
    Je komt op een begrafenis toch ook niet in een carnavalskostuum :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan ken jij Limburg nog niet.

    Is hetzelfde als Compton om een vergelijking te maken.
     
  11. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Zat vandaag een beetje IGN door te spitten om te kijken voor welke games ik dit jaar ga en toen kwam ik uit bij deze game was gelijk verkocht!!
    Die sfeer lijkt me echt fantastisch, donker en wat ik hierboven al las ik ben ook wel een fan van die pastelkleuren !! zeker een toppertje!!
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Deze en Dragon age ben ik echt als eerst heel benieuwd naar.Om eerlijk te zijn vind ik deze game nog net iets sfeervoller uitzien door zijn unieke stijl,en dat je het alleen speelt zonder mede team vind ik immers nog altijd leuker.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet iemand in hoeverre deze anders is dan The Witcher: Enhanced edition voor de PC ?
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat ziet er goed uit weer,heb echt zin in deze titel.Las laatst dat de meningen wat verdeeld zijn over de game,zo vonden sommigen de PC versie matig tot zeer goed.Ken het spel verder niet,maar ben benieuwd naar de game.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zie de Gametrailers review die ik een paar pagina's eerder heb gepost. De game is door RPG liefhebbers over het algemeen goed ontvangen, mede ook omdat de game nog lekker oldskool is (en dat zie je niet vaak meer). Zelf heb ik nog de Enhanced Edition liggen om nog een keer helemaal uit te spelen... maar op de een of andere manier draait ie niet lekker op mijn systeem. Ik heb er een hekel aan om detail terug te schroeven. ;)

    Ik heb ook dezelfde vraag als Gakkie. Weet iemand al in welke mate deze console variant op de PC versie gaat lijken?
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En gelijk heb je,een game moet je volledig kunnen benutten.Maar vraagt het spel veel kwa systeem eisen op PC,misschien ga ik die wel checken.;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De eisen lijken niet hoog, maar het draait bij mij niet zo lekker als ik had verwacht. De demo draaide toen beter... helaas. Maar misschien dat ik hem toch een keer ga uitspelen op medium details. Eff mijn trots inslikken dus. :b:
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Screens zien er goed uit!

    Ik heb wel zin gekregen in deze titel. The witcher op de pc was ook erg vet, niet vaak speel je een spel met zo'n sfeer/verhaal. Grappig is dat ik alle locaties die te zien zijn in de screenshots herken. :9
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Het ziet er op zich allemaal wel goed uit, maar in hoeverre kan ik dit met Oblivion vergelijken? Beide RPG en beide fantasy setting.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009

Deel Deze Pagina