1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Wolf Among Us: A Telltale Games Series

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 okt 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    [​IMG][​IMG]
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb TWD nooit gespeeld, mede omdat er geen inverted look in zat. Dat werd er ook niet ingepatched. Deze laat ik dus ook maar mooi gaan. Nog zoveel games te spelen en de nextgen is ook al bijna hier ....
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik laat 'm ook voor bij gaan. Wacht eerder op de nieuwe Walking Dead serie dan deze arcade game, toch iets interessanter.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben benieuwd. Zal deze vast ook allemaal spelen. :)
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Je gaat voorlopig ook nog niet voor de Next-gen? Dan kan ik het voorstellen. De arcade games kan je niet mee nemen naar de One. Zonde om nu er nog geld aan uit te geven, terwijl 22 nov al erg dicht bij ligt. Dit is overigens ook een ' Rede ' dat ik niet voor de arcade game ga. ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch gewoon naast de One je 360 gebruiken.

     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat ga ik ook zeker doen, vooral omdat een aantal games alleen nog maar zijn aangekondigd voor current gen.
     
  8. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7



    Ga ik ook doen. ^^


    Zoals welke games?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Dark Souls 2, FFXIII Lightning Returns, etc.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die voornamelijk, en wat RPG's enzo. Maar als er een nextgen versie van die games komt ga ik daar natuurlijk voor!
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er is voorlopig nog geen reden om je 360 de deur uit te doen. Op den duur ga ik ook zeker voor de PS4, maar de echte noodzaak is er nu nog niet. Next-gen heeft aan het begin ook maar weinig games. Dus ik ga geen goede games overslaan omdat "next-gen eraan komt". The Wolf Among Us ziet er best cool uit. Hopelijk wel het niveau van The Walking Dead en niet het niveau Jurassic Park.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Hij scoort overal erg goed. Het laagste wat ik tot nu toe heb gezien is een 8 bij enkele sites. Helaas hebben ze bij Telltale niks aan de engine gedaan in de tussentijd, want ook deze game heeft weer last van stutters. Je mag toch wel verwachten dat ze dat sinds TWD wel hadden opgelost.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de demo net gespeeld en ik wil meer! Maar ja...de episode gewoon los kopen of meteen voor die season pass gaan? Het scheelt in totaal wel zo'n 8 a 9 euro geloof ik. Dus de gekke foutjes zijn er nog steeds? Want Rev3 zegt juist dat het qua dat veel beter is nu.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De demo waa inderdaad erg vermakelijk, smaakt idd naar meer !
    Ik wacht wel tot 't hele pakket naar de XB One komt en dan maar is aanschaffen.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Komt hij ook naar Xbox One?

    Ik ben nu eindelijk weer verder gegaan met TWD. Paar maanden geleden stopte ik er even mee toen ik bij de laatste episode was en toen gewoon niet meer aangeraakt en dat is natuurlijk zonde. Er zijn al niet heel veel van dit soort games op consoles en dat vind ik best jammer.
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop het wel ookal is dit nog niet bevestigd. :mad:
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het niet. Zal niet weten wat de One extra moet brengen aan de game. Want de graphics maken niet uit. 360 heeft een grotere install base en Telltale is niet zo grote studio dat ze alles kunnen gaan porten. Hierna gaan ze gewoon verder met TWD 2.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, denk zelf ook niet dat hij gauw naar next-gen zal komen. TWD 2 is sowieso bevestigd als next-gen release toch?

    Net TWD uitgespeeld. Ik kan nog steeds goed begrijpen waarom deze GOTY won. Gewoon echt supergave dingen zitten er in deze game. Door deze game en The Wolf Among Us wil ik eigenlijk ook zo snel mogelijk Beyond Two Souls spelen, toch een beetje een soortgelijk genre.
     

Deel Deze Pagina