lol, dat ze er eerst maar eens voor zorgen dat ik EP2 kan downloaden. En nee, ik ga niet eerst nog een 5 euro betalen om die daarna met moeite terug te krijgen.
Het kostte me 10 minuten en de refund was direct zichtbaar in m'n account. En ben kan dus gewoon EP2 spelen...
Altijd gezeik met die seasonpass bij Telltale. Wel sweet dat episode 2 er is nu, was het half vergeten.
Heb de Seasonpass wel, maar ik zie van de week wel of ik de nieuwe ep al binnen kan halen. Heb al lang moeten wachten, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.
lastig: season pass op de 360 halen (want daar ep 1 gespeeld), of de season pass op ps3 halen nu die in de sale is...
Zou ik ook graag willen weten. Kan het online nergens vinden en geen zin om PS3 weer helemaal aan te sluiten...
Zie hem voor € 14,39 op Xbox.com staan (met Silver abo). Eps komen vast wel weer in de sale als ze allemaal uit zijn. Geen zin om er nu al geld voor te dokken en dan nog lang te moeten wachten. Daarnaast vind ik de kwaliteit en speelduur ook erg mager.
Heerlijk dat noire stijltje weer. Sowieso erg nice, alleen jammer van de toch wel storende hick-ups. Wel echt een heerlijk spel om 's nachts te spelen, vooral met een glaasje en en een asbak bijdehand.
Kreeg een code van MS voor EP2, omdat downloaden met de season pass niet werkt. Aangezien ik 'm al had gedownload, geef ik deze weg aan iemand zonder season pass. Wie zich als eerst meldt, krijgt de code :b: