Had ik ook, maar als je probeert in te loggen op de COD site word je doorgelinkt naar je hotmail.. dan even inloggen, en toen was die bij mij gelinkt..
Was niet van mij hoor, kwam hem op youtube tege Mijn eerste random Tomahawk across map is een feit: [yt]vJlUR0vQ6P4&fm=6[/yt]
Thx, maar ik denk dat hij zelf gwn de killcam door had geklikt omdat hij wss dacht dat hij door die andere gast werd neergeknald. Gisteren random #2 gehaald [yt]GRqtn47kWxw[/yt]
haha dat auto'tje heeft pech. Ontploft net nadat jij dat ding heb gegooit. Hij zal wel denken, waarom krijg ik geen score erbij.
Ja idd, maar ik mag bij deze 2 random tomahawks best wel van geluk spreken, want als ik wss een seconde later was geweest waren ze beide al dood Heb nu denk ik wel ongeveer genoeg filmpjes op mijn kanaal staan voor een montage, die je binnekort kan verwachten
Hier mijn eerste Black Ops montage: [yt]zZYbOFdNJco&fm=18[/yt] Wel gemaakt op de PS3 maar ik dacht ik laat het jullie ook zien Enjoy!
'Zitten een paar hele mooie kills bij, maar erg veel kills zijn zo onrealistisch. Muurketsend of een kilometer vliegend over alles heen. Net zo frustrerend als al die om de bocht vliegende kogels