1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief 3 Bijna Klaar Voor De Xbox!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fireballs_nl, 26 jun 2002.

  1. XForce1

    XForce1 Guest

    Ik heb net gister de xbox versie binnen gekregen
    Als het niet te warm is vanavond ga ik hem ff spelen en horen jullie hoe die me bevalt.
    Lijkt me opzich wel lache spel
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    XBox versie...

    Ben trouwens blij dat Ion Storm dezelfde voice actor gebruikt heeft voor Garret als in de 2 voorgangers !

    Garret is de meest coole personage uit een game IMO.

    Straks als de zon gezakt is ga ik weer verder spelen, nu zie je geen reet :)
     
  3. _JP_

    _JP_ Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook op de xbox maar zal nog even moeten wachten om hem te spelen. Mn Pa heeft hem voor me meegenomen uit Amerika en mn xbox uit Amerika heb k op het moment uitgeleend :confused:
    Lijkt me op zich wel een kicken spel maar denk niet echt dat het een topper gaat worden..
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er zit een MAJOR bug in zowel de PC als ook de Xbox versie van TDS:

    Het komt er simpelweg op neer dat het spel na het laden van een savegame of na de tweede maal 'zonen' (2x een nieuwe area laden) de instellingen van de AI reset op normal ongeacht welke moeilijkheidsgraad je hebt gekozen.
    Als je dus op easy speelt zal naar verloop van tijd (na laden) je spel MOEILIJKER worden! Erger nog wellicht is, voor een thief fan zeker, dat je als je een missie hebt gestart op expert of hard, je na verloop van tijd normal voor je kiezen krijgt en hier NIETS aan kunt doen ... |:- 8) :'-(

    'Leuke' van die geintje is dat dit in de Xbox versie dus niet te verhelpen is middels een patch (het spel kent geen live optie). Wellicht dat het in de PAL release nog opgelost wordt, maar de kans erop is klein aangezien zoals het nu lijkt men wist van de bug en het spel toch heeft verscheept. Verder weigert de uitgever elk commentaar is de ontwikkelaar zo goed als opgedoekt!

    TDS heeft inhoudelijk grotendeels herhaling van het debacle van DX:IW weten te ontwijken, maar door deze bug zal het spel voor velen (moi incluis)
    alsnog op de NOT lijst komen _0/ :mad:

    Meer hierover lees je hier en hier
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Dan ben je mooi dom bezig als uitgever, zo maak je jezelf niet populair. Als ze ook maar een schijntje respect hebben voor hun cunsumenten, dan zouden ze de bugged-(Xbox)versie's omwisselen voor een goede, en verdere copieën fixen, dus de aankomende PAL ook. Ik wacht nog even af.. Anders is dit wel een erge domper voor mij, zo hoef ik 'm niet. :{

    (Edit: Jou morrowind site was toendertijds trouwens erg handing, jammer dat je bent gestopt, maarja. ;))
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    is wel kut met die bug.zo mis je een heleboel in de game omdat hoe hoger de moeilijkheidsgraad is hoe meer je targets je hebt voor elke missie
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    De bug heeft geen effect op de targets, die blijven gelijk, maar de AI van de NPCs en guards gaat terug.
    Zo kun je bijvoorbeeld op normal rustig op 20m voor een guard langs sluipen terwijl je gem half verlicht is. Dat hoef je op hard/expert niet te doen, dan ziet de guard je. Op normal kun je als een guard zoekende is vlak voor em tegen een muur gedrukt staan en hij ziet je niet. Op hard/expert ben je het haasje. Op normal mag je behoorlijk veel geluid maken voordat je gehoord wordt. Op hard/expert zul je echt moeten sluien en bijvoorbeeld je moss arrows moeten gebruiken.

    Thief is pas echt leuk, mooi als je minimaal op hard speelt en dat is is dus nu onmogelijk ... :mad:

    ------
    offtopic @ dodgie:
    Mja, dank daarvoor Ubisoft maar. Veel beloven, weinig doen. En als ze dan ook nog eens de site kreupel maken door de downlaods/plugins ftp niet meer ter beschikking te stellen, sja, dan is de lol er wel een keer vanaf :)
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zag net dat Thief 3 ok bij de releases is komen te staan, waar voorheen alleen Galleon en nog zo'n ander niets-zeggend spel stond. Klopt dit? Want anders hebben ze de bug nog vast niet gefixed, en dan vind ik heb wel een beetje (erg) lam om zo'n versie nog gewoon uit te brengen :{

    @ Gakkie: Tja, dat is jammer, was een mooie site met een gezellige userbase. :)
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik vind het wel meevallen met die bug hoor, op normal vind ik m persoonlijk al moeilijk genoeg, en mensen die zo die-hard zijn dat ze 'm op een hogere moeilijkheidsgraad willen spelen, zullen het toch ook vast niet zo erg vinden om een missie in 1 keer door te spelen ??

    Tuurlijk is het heel erg slordig, maar als je op deze game gewacht hebt is die bug echt geen reden om m niet te halen IMO.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    nou als een bug je de game niet op die manier laat spelen hoe je dat wil vind ik dat wel erg
     
  11. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    De graphics zijn wel super trouwens. Kut van die bug, maar dat is eigenlijk alleen vervelend voor die-hards.
     
  12. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem :) En hij's fijn... die bug.. ach ja, fuck die bug... voor mij geen reden om het spel helemaal af te schepen. De setting, de lichsinvallen... ik heb nu missie 1 helemaal doorgespeeld en ben positief verrast door de game. De game laat je nadenken over je acties an als je de mist in gaat.. dan ben je dus gewoon gruwelijk de lul :) Ook de details zijn aanwezig. Zo merken de guards het op als ze zien dat er een fakkel gedooft is en onderzoeken ze de situatie. Ook de talloze gesprekken tussen de guards zijn nuttig en soms hilarisch. Het lijkt af en toe een soap, dat wil zeggen: ze zeggen hadrop wat ze denken.

    Jep, ik ben er blij mee.. een goed spel om in te duiken na Deus Ex 2 uitgespeeld te hebben.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Mja, ik koop 'm niet meer, ik wacht wel tot Driver3 hier is. Ik speel spellen meestal op de hard setting als standaart (exc NG), en van wat ik zo hoor, is het spel veel te makkelijk op normal voor de 'Hardcore' gamer, en dat is dus een reden om het voorm ij niet te doen.

    Wat heeft het trouwens voor zin om de Normal campange te spelen, bij extreme (ofzo) hed je meer objectives onder dezelfde moeilijkheidsgraad? Toch gefeliciteerd met je aankoop.
     
  14. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Ow, is dat zo :) Zullen waarschijnlijk objectives zijn waar je een grotere % loot moet hebben ofzo. Kan me niet voorstellen dat je dan opeens meer missiedoelen krijgt. Thnx anyway.. jah, ben ook benieuwd naar Driver 3.. zowel positieve als negatieve dingen over gelezen. Maar da's weer een heel ander verhaal ;)
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ze die bug nog fixen koop ik 'm. Ik keek al een paar maanden uit naar dit spel, en vind het heel erg jammer dat ze het gore lef hebben om de game inc. bug nog gewoon uit te brengen hier in europa, terwijl ze van z'n bestaan afweten :{
     
  16. Farting Bob

    Farting Bob Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ooit een deel uit de reks gespeeld, dat was meer first person shooter achtig (dacht ik me ergens te herinneren). Ik heb de PC demo ff gespeeld .... maaruh .... is het meer een Splinter Cell achtige game dan, want daar leek het wel op. En ik hou erg van stealth games :). Weet niet of dat alleen in de demo was, niet helemaal uitgespeeld nog. Die bug is ze vergeven, het is slordig, maar ik mag al blij zijn als ik een game als deze op normal uitspeel :).
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmms ik den kdat i khe meerst een keertje huur :eek:...
     
  18. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Is het een soort spinter cell of metal gear solid??
     
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Soort splintercell, je kunt je verbergen in het schaduw.
     
  20. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    thief 3 of hitman contracts?
     

Deel Deze Pagina