Ik probeer nu al enige tijd in de thieves guild te komen en ik sta al weken in de garden of dareloth en er komt steeds niemand om 00.00 uur, ik sta hier samen met Amusei die zegt: Step aside! I'm going to win the right to join the guild. You can't beat me. Wat doe ik verkeerd?
je wacht schijnbaar niet lang genoeg, het kan geen kwaad om nog een uurtje te wachten dan, die kerel die komt meestal pas wat later. Het is in iedergeval gewoon een mens met leather armor en een torch
haha!! je moet ook helemaal niet in de garden of dareloth wachten, je moet naar het waterfrond district om 00.00 uur. daar bij die oude krotten zie je ergens een oranje gloed. door staat staat een vent met een fakkel met 2 anderen. spreek die vent en hij geeft je een quest om in de thieves gild te komen, rond die af en je bent er binnen
In elk geval was ik ook hierbij erg ver... Zijn wel toffe missies! En had dan mijn ultieme mannetje. Master van de DB en de Thiefs Guild!
hak verdient lette zelf dus ook ni zo op, dacht dat het die rare tuin was waar de gray fox te vinden schijnt te zijn volgens zo'n zwerfer, alleen dan wel raar dat ie dan zo laat komt want bij mij is die vent er al om 11uur 's avonds
Heb je al een brief gekregen om de thieves guild te joinen?? Het lijkt erop alsof je dat stukje nog mist.
Lijkt mij wel. Anders weet je niet, dat je daar om 00.00uur moet zijn. (tenzij je het hier op het forum hebt gelezen) Maar idd wel zo handig, als je de situatie iets duidelijk uitlegt, Hemp...
Ik heb in mn active quest staan: The word on the street is that Methredhel delivered Amantius Allectus diary to Armand. I hope Armand has something else I can do to get into the Thieves Guild. I should go see him at midnight in the Garden of Dareloth Edit: Lama hij is er al ik heb nu gewacht zonder te slapen (wait) toen kwam hij wel Thx
Ik heb net de opdracht gekregen om te wachten op een messenger van de Gray Fox himself. Sta nu al een tijdje in de IC maar er komt maar niemand naar me toe. Doe ik iets verkeerd, of maakt het gebied binnen ic nog iets uit waar ik sta BVD
Volgens mij maakt het niet uit waar je staat, maar bij mij duurde het inderdaad ook even. Heb je nog een opdracht te vervullen in IC? Ik ben op een gegeven moment wat fights gaan doen in de arena en toen kwam Amusei me daar vanzelf opzoeken. De keer erop (je krijgt een paar keer opdrachten waarbij de Gray Fox een messenger stuurt) ben ik verder gegaan met een quest rondom de stad en toen heeft Amusei me ook gevonden!
je moet gewoon ff 24 uur gaan wachten (in het spel dan), zeker weten dat er een messenger voor je neus staat
eerste quest voor Gray Fox Weet iemand hoe je bij de eerste quest voor de Gray Fox die steen mee moet nemen? (die steen in dat klooster met die geblinddoekte monnikken...ben ff de naam van dat ding kwijt) Telkens als ik in de buurt van dat ding kom schiet 'ie volgens mij frost spells op me af... Elke tip of beetje hulp zal welkom zijn. Edit: 'k heb 't al opgelost...probeerde dat gekke zwevende geval dus te pakken terwijl de steen die ik hebben moest gewoon op zo'n tafeltje ernaast lag.
moeilijk he, ontopic blijven. er is al een topic over avatars, ga daar maar lekker zeiken. ps. magicalDragoon, mooie gamertag
Kan iemand me vertellen waar je overal lockpics kunt krijgen. De enige die ik tot zover weet is die gast in dat noordelijke stadje Bruma waar je om verder te komen in het thieves guild voor 50 gold aan gestolen goederen moet verkopen. Of is dit soms de enige. Alvast bedankt..! Oh en bij Slash 'n Smash zie ik net..
Je krijgt als je verder komt in het spel bij de thief guild. Steeds meer gastjes waar je gestolen spulletjes kan kopen en verkopen!
Verder Vind je ze wel eens, maar dit is minimaal en niet genoeg als je vaak wilt inbreken. Dus de enige optie, is idd de Thiefs Guild Joinen . Bij Armand, heb ik toen voor 5 gold per stuk, mij helemaal VOL gekocht met LockPickss!
Als je naar de stables van Imperial City gaat en in noordelijke richting langs de standsmuur loopt (aan de buitenzijde), staat in een van de inhammen een mannetje dat lockpicks verkoopt voor 6 goud. Shady Sam heet hij geloof ik en hij heeft er elke dag 30 op voorraad