1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    en bij de dark brotherhood bij een khajit die jou niet mag maar wel allemaal dinge verkoopt
     
  2. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, kan iemand mij vertellen wat die eerste opdracht nou precies inhoud????? (die met het dagboek).

    En waar dat huis is in de imperial city............zou ik zeer op prijs stellen dank u
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als de quist begint, moet je meteen met de eerste zwerver praten die je tegen komt. Geef hem wat geld, en hij verteld waar het ligt;)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind was kleine bug ofzo, nu al gefixed.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb het al.
    In elk geval bedankt voor het helpen :+:p
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2006
  6. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nu een ring van een countes(layawin) jatten,, heb info dat ze m afdoet en in een jewelry box naast het bed doet als ze gaat slapen -> ze gaat slapen,, ik wacht even -> ik sluip(ongezien) naar de slaapkamer toe,, count en countess slapen -> kijk in de jewelry box en der zit geen goeie ring in.. aleen een enchanted ring(base ring of nihilism,,brass pearl ring,,brass topaz ring en een brief ''Devining the Elder Scolls'' (jah,, s C o l l s,,ja!geen scrolls:confused:)nu kan ik dus alleen geen goeie ring vinden,, heel maf..
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je haar de ring in het doosje zien doen?? zo ja, vreemd, zo nee, zou ik nog een dagje wachten.
     
  8. aasfkilla

    aasfkilla Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zat het er eerst ook niet in, ben maar een andere quest gaan doen, toen ik het nog een keer probeerde zat het er wel in, best raar!
     
  9. aasfkilla

    aasfkilla Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nou door de gray fox gehaald worden ofzo, maar waar is hij, kan hem nie vinden, en die boodschapper komt ook maar niet!!:confused:
     
  10. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Die boodschapper komt vanzelf, je kan het beste wachten in de Imperial City.
    Daar vind hij/ zij je het snelst.
     
  11. aasfkilla

    aasfkilla Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Ok, bedankt, zal ik wel weer 12 uur w88 ofzo, helpt altijd wel!!_O_
     
  12. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net en ben benieuwd hoe ik er nou precies inkom. Ik lees iets over een dagboek dat ik zou moeten stelen, kunnen jullie misschien een locatie geven? En als dat niet lukt, waar kan ik die zwerver vinden die me info geeft?*)
     
  13. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst moet je een keer in de gevangenis gegooid zijn door de guards in Imperial City. Dat gebuerd bijvoorbeeld als ze je betrappen op inbreken/stelen. Nadat je vrijgelaten bent zal er een vrouw naar je toekomen met een waarin je wordt uitgenodigd om 24.00 uur in de garden of darloth. Meld je daar om 24.00 uur (zie marker op je map) en ontvang de opdracht om het dagboek te stelen!
     
  14. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    man ik word gek. Ik zit bij the big heist, in de old way. Nu ben ik in die kamer met 2 "push blocks" en die druk ik in, maar die klote deur met daarachter die deur met witte boom erop gaat niet open. Wat moet ik doen? Heb allebei de blokken apart, samen en in allerlei volgordes gedaan, maar die deur blijft dicht, wat doe ik fout?
     
  15. Darkness Xbt

    Darkness Xbt Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0

    ONJUIST

    1. Praat met een zwerver geef m wat geld of praat met diegene zodat je disposition boven de 70 is.
    2. De zwerver vertelt dan dat je naar de waterfront moet gaan om 00:00 en op zoek gaan naar (ben ff naam kwijt).
    3. Je moet zijn disposition boven de 80 brengen en dan mag je meedoen aan de opdracht/wedstrijd om de thieves guild te joinen.

    +Je hoeft nooit de gevangenis in te gaan om bij een guild te komen.
     
  16. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    raar

    nog eens proberen misschien
    When you get to the area with a big statue with two smaller statues, you'll get a journal entry to the effect that this is where you need to use the Arrow of Extrication. Go up on the platform behind you. Go to the left (facing the shrine-thing) and follow the path. It'll hit a wall and there'll be a little blue button in the wall. Press that and make your way around to the opposite side. You'll need to go through a long system of tunnels to find the other blue button. It's a straight-forward dungeon with the button at the very end. There may be a lich guarding the button.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ben nu bij de laaste missie van de thief guild. Kom ik bij het einde aan, dat standbeeld. Ik weet niet wat ik moet doen. Dus ik loop ff rond en kom van de muren en ik krijg een quist update, er staat: dat die muren kunnen bewegen en op een bepaalde manier ik dat moet doen. Maar ik kan nergens een schakelaar vinden of dergelijks.

    Wat moet ik doen :'-(
     
  18. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie de spoiler van Dik 1 post boven je8) Er zit een hek naast een van die muren, daar ga je doorheen en dan zorg je dat je heel die dungeon doorkomt.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die hekken krijg ik niet open, juist :'-(
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is het punt waar je die boots voor nodig hebt (als je Acrobatics laag is). Trek die aan en ga naar een punt waar je op het platformpje kan springen. Aan een kant zit een doorzichtige muur. Van die kant kan je er niet op springen. Je moet even het goede richteltje vinden om te springen. Als je op de plaat staat zul je zelf wel zien wat je allemaal moet doen.
     

Deel Deze Pagina