1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    als je wat tegen heb kan zegge, zie je onderaan 3 iconen, de middelste is op te kopen en verkopen :)
     
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt en waar een handje bij staat op je items betekent dat het gejat is he?
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ja :)
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Let op!
    Je moet so wie so in de 'SNEAK' mode zijn.
    Dus gehurkt lopen. Je krijgt op dat moment ook een oog in beeld.
    Op het moment dat je NIET gesien wordt, is deze doorzichtig!
    Op het moment dat je WEL gesien wordt, is deze GOUDachtig!

    Belangrijk is dus, dat wanneer je gaat pick pocketen of gaat inbreken, niet gezien wordt op dat moment.
    Dus áls je zo iets gaat doen, in de sneak stand staan, en pas beginnen als dat oog doorzichtig is.

    Echter komt het bij PICK pocketen nog wel eens voor dat je gepakt wordt, ondanks dat je oog doorzichtig is.
    Dit komt denk ik omdat je niet genoeg skills hebt.
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan is het boek waarschijnlijk al door een van die twee "tegenstanders" gestolen. Dan moet je hem weer van hem/haar stelen. Als het goed is krijg je er ook een Quest update van. En anders moet je even opnieuw die Q starten. Dan weet je meteen waar het is en kun je het boek zo pakken.
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik het voor mekaar om de eerste Quest (het stelen van dat Tax boek) ongezien terug te keren langs die bewakers? Als ik het boek gestolen heb dan ben ik gelijk de lul :)
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ging s'avonds in sneak mode naar binnen, op de 2e verdieping sliepen mensen maar waren 2 gaurds aan het rond lopen, ik ging uit sneak mode naar 3e verdieping, ging daar weer in sneak mode en zo door, toen ik de Tax Boek had rende ik naar beneden en geen problemen gekregen.. :)
     
  8. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed het ook zoiets, maar de eerste keer kwam die ene bewaker kerel (bij de bovenste verdieping) die sloeg ik toen bewusteloos maar kon dat luik etc. niet vinden dus was maar even opnieuw begonnen.

    Op de 2 de verdieping stonden 2 bewakers die zeiden dat ik er niet langs mocht, maar kon die trap op, daarna sloten gekraakt, omhoog en toen die kist gekraakt en met die dingen snel weg gerend :).
     
  9. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Damn
    Ik moet Jakboots vinden. Het huis in imperial city gevonden en ik moet die crypte in. Maar ik krijg de sleutel alleen als ik met die man praat en dan ziet ie dat ik ingebroken ben en dan komen de guards... Is er een betere manier?
     
  10. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best graag lid worden van het Thieves Guild. Echter, dan moet je eerst naar de gevangenis, en daar nemen ze al je gestolen spullen af. Mijn halve inventaris bestaat uit gestolen dingen, waar ook hele hele waardevolle dingen als zilveren ringen tussen zitten. Die wil ik niet kwijt. Dus nu had ik het volgende bedacht: 1) Ik ga naar een punt in het bos of zo, waar geen mens komt, 2) Ik drop al mijn gestolen stuff op die plek, 3 ) Ik markeer de plek op mijn map, 4) Ik laat me arresteren, 5) Nadat ik vrij ben gekomen keer ik terug naar die plek, pak ik al mijn spullen weer op en kan ik ook lid worden van de Thieves, aan wie ik al mijn gestolen waar kan verkopen.

    Wat denken jullie? Zou dit werken?
     
  11. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook geld geven aan een zwerver (bij persuade) zodat ie hoger wordt dan 70, en dan verteld hij de locatie van Gray Fox en daar kan je lid worden...
     
  12. Zeemeeuw_5

    Zeemeeuw_5 8800GTS

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, da's een stuk makkelijker!
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe koop ik fences ofsow :confused:
     
  14. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Een fence koop je niet, je verkoopt aan een fence, het is een persoon. Alleen zij kopen gestolen goed van je over.
     
  15. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet de hele walktrough want de quest waar ik niet doorheen kom is die de greay fox zelf aan me geeft.
    Het betreft de quest dat je iets van zon maffe tovenaar moet jatten en dat je via een geheime gang naar zijn "schat-kamer" moet komen om iets te jatten, nou kwam ik een deur tegen waarvor ik een sleutel nodig had...
    MAAR WAAR IS DIE SLEUTEL ASJBLIEFT HELP MIJ!!!
     
  17. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps verkeerde link, hier de een site met de volledige thiefguildquests:

    http://faqs.ign.com/articles/699/699093p1.html

    Je moet trouwens gaan duiken in het water in de buurt daar, want die deur krijg je niet open.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op zoek naar een heele duure pijl waar aan het uiteinden een sleutel zit ofzo.
    een missie van gray fox him self maar ik ben nu in die grot van die wizard maar ik meot een sleuten hebben...
    waar die ligt weet ik niet er is zon heel diep gat waar je in kan duiken en een deur maar als je die nemt dan kom je in het meer uit naast imperial city.
    waar ligt de sleuten voor die wooden door
     
  19. LordTeddybeer

    LordTeddybeer Happy Gamer

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat veels te diep, er boven zit een andere gang onder water die gewoon verder gaat. Zie ook de map.
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had de eerste missie niet gehaald van the thief guild.. Nu net heb ik een nieuwe missie gehad. Weet iemand waar ik dan heen moet, op de zelfde plek als de eerste keer?

    Kan iemand meteen ff zeggen wat de eerste plek was voor the thief guild dan help je me al:)
     

Deel Deze Pagina