dat bedoel ik wel als ik alleen autosave heb iik veel grotere kans dat ik straks op een kut plek zit en ik kan neit verder terug loaden
Je hoeft die man niet te vinden, er komt een vrouwtje naar je toe(methrendel ofzo). Die verteld je dat je het beeldje bij iemand in de pocket moet stoppen(dat lelijke mens die je een mysterious note heeft gegeven) en dan naar die hoofwacht(hyranimous lex) moet gaan. Als dat vrouwtje eenmaal de opdracht heeft gegeven moet je gewoon gaan inbreken(het is het huis vlak bij het tuintje waar die kerel altijd staat). Je moet Hyranimous Lex dan overhalen en dan pakt hij die dark elf op.
Spoiler dat komt aan het eind als je thieves guild heb uitgespeeld. maar dat is niks meer dan een ontmoetingsplaats. valt vies tegen
potverdikke nu weet ik het al ah ja was mooi geweest bij fable had je zo'n bandits kamp dat was wel bvet vond ik
Ik ben bij de missie van de jekbends boots en ik heb alles gevonden enzo. toen i kmet de gray fox ging praten vroeg ik eerst naar de diary. NU zegt elke keer dat ik hem aanspreek: 'not now, I'm thinking' Ik heb ook nog steeds de boots. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen, kan iemand me helpen?
Ongar is toch die fence? Die heeft gewoon een huis in Bruma.. Je kan alleen handelen als hij thuis is.
hey oni .. volgensmij kan je ook met em handelen als je em tegen komt... want dat kan ook met jar-dee ...
Ik zit nu bij die missie dat ik voor het eerst Gray Fox heb ontmoet en dat ik die steen uit die Monarchie ofzo moet halen alleen ik raak een beetje verdwaald daar.