1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Pietlut: Ergens bij een van die muren heb je in het donker een deur zitten, als je daar in gaat een wat verder loopt kom je bij een switch die je over moet halen.

    Mutantemile: Alleen rond 12:00 AM kun je Armand Christof vinden in de Imperial Waterfront. Als het goed is zie je op je map ook een pijltje waar hij precies staat.
     
  2. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat het al gevraagd is, maar als het mogelijk Gray Fox te vermoorden als je ver in de Thieves Guild gedrongen bent ?
     
  3. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, omdat hij onderdeel van een quest is kun je hem niet vermoorden, je kan hem alleen bewusteloos slaan
     
  4. Zidaan

    Zidaan Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar kun je hem wel laten oppaken ten gunste van de Guards in Imperial City of verraden ?
     
  5. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik denk het niet, anders kun je de thiefs guild niet meer spelen.
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt headcollector ik zal even kijken:p
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal overal hebben gestaan maar ik snap het niet. hoe kan ik bij die verrekte guild komen ik steel en geef me aan maar er gebeurt niks

    of mag ik niet bij de thiefguild omdat ik ook bij de fightersguild zit
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan je op laten paken of een bedelaar omkopen in imperial city.
    dat je bij de fighters guild zit maakt niks uit.
     
  9. D3d287

    D3d287 Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met die quest bezig maar dat wijf was me te snel af, en ik vind haar niet meer om dat ding van haar te stelen, help?


    **Edit: Lama:p**
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  10. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Overal in Imperial City hangen wanted posters met de Gray Fox erop. Als je er één van leest komt er iemand naar je toe die je uitnodigd voor de thiefs guild.
     
  11. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan het aan liggen dat ik er geen messenger naar me toe komt voor de laatse missie voor de Grijze Fox, kheb al een bericht gekregen dat ik genoeg gestolen items heb verkocht en dat de messenger elk moment kan komen, maar die klootssak komt maar niet, ksta al een half te chillen in de imperial city

    is dit een bug?
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat duurde bij mij ook best lang, uiteindelijk kwam ik die persoon tegen in The Waterfront (volgens mij was het Amusei, die Argonian)...
     
  13. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, als je in de "pay gold"hebt gekozen als je gepakt wordt voor een crime, en je staat buiten de office, toen verscheen hij.
     
  14. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij de laaste quest, ik zit in de lost catacombs, die kamer waar met 2 van die kristallen die schieten, en die 2 switches, als ik op de linker druk gaan de kristallen aan, maar de deur blijft dicht.
     
  15. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    was een bug, nadat ik de xbox360 opstarte met dat cache-nogwat manier, ging de deur wel open
     
  16. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de kans verknald en moet t boek nu jatten van degene die m wel heeft, maar ik vind die persoon (Methredhel) dus nergens! er is ook geen marker te vinden.

    hoe kom ik nou ooit bij de thieves guild??
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zij woont in het huisje naast dat huisje waar je opdrachtgever staat. Haar naam staat ook op haar huis(Methredhel).
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    En mocht dat niet lukken kan je ook na een tijd terug naar die Armand Christophe gaan en krijg je een andere opdracht, en dus nog een kans.

    Maar als je even load en je weet het huis van die kerel waarvan je het dagboek moet stelen te vinden haal je het redelijk gemakkelijk van je tegenstander. Dat is misschien nog het gemakkelijkst.
     
  20. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit met het zelfde probleem:{ Kan iemand mij meschein helpen:)

    PS ik heb wel ontdekt dat er onder het water een weg is maar deze optie is voor mij niet weg gelegd. Kan wel proberen ergens een water breadings spel te kopen maar der zal toch wel een andere optie zijn denk ?!

    Laat maar ben der al uit. Heb de quest zelfs al afgemaakt :)

    Je hoefde niet zo diep te duiken.

    Als je heel diep duik zie je een gat in de bodem als je daar doorheen zwemt en zoek in de ruimte daar onder vind je een deur die je kunt picken. Wat zich achter deze deur bevind weet ik nog niet precies omdat ik geen water breading spels heb om het lang genoeg uit te houden.

    Ben wel benieuwd naar het geheim:D
    ^^^^^^
    Heeft veder niks met deze quest te maken
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006

Deel Deze Pagina