1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. NavSjurda

    NavSjurda Skillist pur sang

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar dat als je de 'pale lady' vermoordt in de kerkers je geen 1000 septims hoeft te betalen.
     
  2. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ey gaste hoe kom ik in de thief guild? ik heb al best veel gejat maar kwor niet benaderd. thanks anyways
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet in imperial city gepakt worden en naar de gevangenis gaan, als je eruit komt word je vanzelf benaderd door zon dark elf, die je een mysterious note geeft. Dan moet je rond 12uur 's nachts naar the waterfront in imperial city gaan, en dan zie je daar vanzelf iemand staan met een fakkel.
     
  4. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    aight ty bullettime
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    En als je gepakt worden en naar de gevangenis gaan oneervol vind voor een masterthief kan je nog altijd een bedelaar zo charmen, persuaden, als die je graag genoeg hebben krijg je het 'Grey Fox' topic, zodat je ook aan de join-quest kan beginnen.
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had zo'n beeldje gejat voor de thief guild. Toen kwam er zo'n quist update en stond dat the guards die gast aan het zoeken zijn die mij die quist gaf! Later kwam Methredhel naar mij toe en nu staat er in mijn quist:


    Methredhel contacted me. she says that this whole job was just a setup to flush out the informant. a Dark Elf named Myvryna Arano. They didn't se fit to let me in on the plan thougt/ She has specific instructions from Armand to plant the bust in Myvryna's cupboard. THen I have to find Hieronymus Lex and snitch on her.

    Wat moet ik bij deze quist doen??
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar het huis van die dark elf toe, is een van die houten hutjes waar die kerel van de thieves guild altijd staat in de nacht. Daar moet je inbreken en dat beeld in de zak van die dark elf stoppen. Dat eenmaal gedaan ga je naar die hyrenimous lex toe en vertel je het. Hij pakt haar dan op, en dan is de quest completed volgens mij.
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net de Thieves guild gejoint en één rank verder gekomen. Damn dat is wel heel makkelijk. Je loopt een huisje binnen jat wat duurdere spullen en verkoop ze. Moet je in totaal 1000 septims aan dingen jatten? Dat heb je binnen een half uurtje gedaan. Die eerste opdracht is sowieso al makkelijk. Gewoon even het torentje in en dan iets pakken. Gelukkig komt die gast steeds alleen om middernacht anders zou je binnen een klein uurtje een hoop ranken verder kunnen zijn.

    Maarja ik weet toch zeker dat het later wat moeilijker word :) Gelukkig.
     
  9. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    He jakkes ik zit vast in de laatste missie van de thieves guild. Ik ben in en ruimte gekomen met drie standbeelden. Als ik naar de standbeelden toeloopt krijg ik een bericht dat ik een manier moet vinden om de deur te openenen. Asl ik daarna rechtsaf sla, krijg ik een ander bericht namelijk dat ik de muren moet verschuiven. Vanaf dat punt zit ik vast. Ik kan daar rechts een deur in en een steen op de muur indrukken, maar ik geloof niet dat er zo iets gebeurd. Kan iemand vertellen waar ik heen moet en hoe ik de deur achter het standbeeld open krijg??
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je door die deur komt, moet je links op die blauwe knop op de muur drukken (die bedoel jij waarschijnlijk). Die zorgt ervoor dat er onder in diezelfde kamer een muur verschuift. Daar loop je doorheen en dan moet je weer een deur door. Daarna loop je gewoon dat gangenstelsel af tot je in een doodlopende kamer komt. Daar achteraan zit weer een blauwe knop op de muur die ervoor zorgt dat die muren (in de kamer met de 3 standbeelden) verdwijnen/verschuiven. Loop weer terug naar de kamer met de 3 standbeelden en ga tussen de 2 rode kristallen staan en schiet de pijl op het standbeeld.

    Hopelijk is het een beetje duidelijk... :)
     
  11. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou precies bij de quest genaamd arrow of extrication? ik moet een pijl jatten van een 'machtig tovenaar' en nu moet ik een door openen met een sleutel.. maar waar is die sleutel?! hopelijk kan iemand mij dat vertellen :)
     
  12. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    lama, tis al gelukt..
     
  13. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    btw.. ik zit nu bij de laatste quest, maar hoe krijg je dan die deur open die naar de bibliotheek leid zonder dat je met die monnik gaat praten? die gast pickpocketen?
     
  14. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Het iritante aan thief guild quests is, dat je zoveel mensen moet omkopen, dat er bijna niets van je beloning overblijft....
     
  15. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    vinje.. khep em net uitgespeeld:D
     
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Achter de monnik die daar bij de deur zit zit een hendel, als je die overhaalt gaat de deur open.
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer wordt je nou tot de thief guild toegelaten? En kan dat ook in combinatie met de fighters guild?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Steel iets zodat je in de bak belandt. Zodra je buiten komt, zal iemand naar je toestappen en je verwijzen naar Dareloth's garden in het Waterfront district in de Imperial City.

    Het kan in combinatie met fighter's guild.
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan alle guilds combineren. Heb met 1 character alle guilds uitgespeeld.
     
  20. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja harstikke bedankt. Ik was zo druk bezig met het zoeken naar een oplossing in de ruimte met de standbeelden, dat ik vergat om verder te kijken! Ik heb thieves guild uitgespeeld en mag de boel nu runnen. Kan ik daar nu nog iets mee. Kan ik de thieves opdrachten meegeven? Ik ben al in het huis in waterfront geweest, maar ik geloof niet dat ik daar nog iets kan betekenen toch?
     

Deel Deze Pagina