1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Thief Guild

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamegirlheidy, 28 mrt 2006.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nee verder is er eigl niets te doen, je hebt in de 'thieves guild hall' een paar lockpicks liggen en je krijgt die cowl natuurlijk en daar stopt het dan.
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ben ik nu ook!! hoe vind je die sleutel???
     
  3. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de deur negeren en een andere route nemen. Een stukje verderop is een stuk water. Je kunt daar helemaal naar de bodem duiken (ik heb een ring waardoor ik onderwater kan ademen), maar er is vlak onder het oppervlak ook een tunnel waar je in moet om uiteindelijk bij de toren van de tovenaar te komen. Even de adem inhouden dus en je kaart erbij nemen om in te schatten waar de tunnel zit. Je moet in ieder geval niet helemaal naar de bodem zwemmen, want dat ga je niet halen zonder ademhalen.
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die pijl is de sleutel.. die moet je later op een pilaar schieten vanaf een bepaalde plek.. moet je wel precies in t sleutelgat van die pilaar schieten dus dat is ff oefenen..

    edit: zie de uitleg van phoenix NL
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2006
  5. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het schieten van de pijl nog niet aan de orde voor K!illerbee (dat is pas bij de laatste quest van de thieves guild), maar is ie nog bezig met de quest om de pijl te vinden. Hij moet dan door een ondergronds stelsel naar de toren van de tovenaar en daarbij kom je inderdaad een deur tegen die je niet doorkunt. Je moet dan via een onderwatertunnel een andere route nemen.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Je hebt gelijk.. ik had helemaal verkeerd gelezen..excuus
     
  7. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Kan wel, maar je moet ervoor zorgen dat je geen bounty heb. De fighters guild accepteerd geen mensen met een bounty ;-)
     
  8. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook een thief guild gebouw??
    Ik ben namelijk niet bij de thief guild, super saai al die shit stelen.
     
  9. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    is juist, op de dark brotherhood na, de vetste guild joh!
     
  10. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die is er pas als je de hele thieves guild quest hebt uitgespeeld. Voor het uitspelen van de quest ga je langs bij je doyen voor opdrachten. Persoonlijk vind ik het hele dieven gebeuren leuker dan de fighters guild, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk *)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu guildmaster van the thiefsguild en bij mijn quest staat dat ik de boel moet runnen maar wat houd dat in?
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    /\
    Heb hem nog niet uitgespeeld maar de DB wel.

    Dus je wordt de master van die Guild. Ik denk dat je nu de standaard dingen meot doen, die die kerel van de Thiefs Guild eerst deedt. Bij de DB neem je dus de taken van de Meester over, door een simpel ding. (kom je wel achter)
     
  13. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu al een paar daagjes guildmaster en het ziet er naar uit dat er weinig taken voor me zijn weggelegd. Er is nu een guild hal waar de thieves verzamelen, maar daar houdt het wel zo'n beetje op.

    Ik heb me gisteren rot gezocht naar mijn fence in Imperial City (heet die man Fathis?). Het schijnt dat hij veel tijd doorbrengt in Elven Gardens en de Guild Hall, maar ik krijg hem gewoon niet gevonden. Heeft iemand meer gelukt gehad en hem ergens zien rondhobbelen???
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja ik had m gevonden.. (volgens mij :+) maar ik kon niks bij hem verkopen/kopen want ik had al een andere quest gehad waar hij in zat en nu is hij boos op me en zegt steeds: Je hebt hiervoor gekozen, ga nu maar weg.. of iets in die regio... erg naar
     
  15. annemiek1001

    annemiek1001 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je hem niet briben of persuaden zodat hij je weer een beetje aardiger vindt?

    Ik ben hem overigens ook al een keer eerder tegengekomen in Elven Gardens en kon hem toen ook niks verkopen. Ik moest voor een quest van de thieves guild voor 800 goud verkopen aan mijn fence, maar had dat bedrag al eerder in het spel bereikt. Toen ik Fathis eindelijk had gevonden kreeg ik onder in beeld geen "barter" blokje. Nu ik hem voor de tweede keer ben gaan zoeken (mischien dan meer verkoopsucces) kan ik hem dus nergens meer vinden :confused: !!!
     
  16. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb datzelfde probleem, ben er ook achter waarom dat komt denk ik.
    Ik heb bij de quest 'Sins of the Father', de Honorblade teruggegeven aan iemand van Castle Chorrol, ipv aan hem. Dus ik denk dat het daarop slaat, dat je je keuze hebt gemaakt.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik moet voor een thief guild quist een ring stelen! De quist heet Ahdarji's Heirloom. Er staat zo dat zij de ring altijd draagt en dat het heel moeilijk is om te stelen. Maar ze doet hem wel in de nacht af en dan moet ik hem jatten.

    Ik ga zo naar de plek waar ik moet zijn. En dan moet ik naar een kamer. Maar daar staat een muur voor.

    Weet iemand hoe je daar in kan komen of waar ik heen moet gaan.


    ( hopelijk heb ik het goed uitgelegd)
     
  18. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de zijkanten van de muur, staan een soort palen. Één daarvan is een schakelaar.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Neej dat is niet zo:9.
    Ik heb hem net gevonden en de schakelaar zat in een barrel!
     
  20. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is niet de enigste schakelaar die je tegen zal komen;)
     

Deel Deze Pagina