1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Thief IV

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 mei 2009.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie zijn Eidos Montreal? Zitten daar de overlevenden van Ion Storm?

zijn er nog mensen van looking glass in betrokken?

normaal gesproken als een gameserie waar ik vroeger veel plezier aan beleefd heeft een vervolg krijgt ben ik wel enthousiast maar bij Thief ben ik bang dat het alleen maar tegen kan vallen :+

zo goed als the cradle wordt het nooit meer

(zelfde heb ik trouwens met Deus Ex, deel 2 kan niet in de schaduw staan van het geniale eerste deel )

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik wil ook een nieuwe Hitman...

:'-(

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.454
    Thief is op zijn sterkst als je door de sfeer en omgeving helemaal in het spel wordt gezogen. Je bent een dief, geen vechter... en de Thief serie doet er meestal alles aan om je zo kwetsbaar mogelijk te laten voelen, zodat je wel aan het sluipen gaat en simpelweg niet meer durft vooruit te stormen.

Het engste level in Thief 3 is toch met stip het Shalebridge Cradle. Vroeger was het een weeshuis en later een tehuis voor gekken. Nadat er brand is uitgebroken en er vele slachtoffers zijn gevallen is het gebouw langzaam in verval geraakt. Leegstaand of toch niet... ze zeggen dat de geesten van de gestorven gekken en kinderen er nog rondwaren.

Mocht je het level nog nooit hebben gespeeld, trakteer jezelf dan op de onderstaande spoiler. Het level is donker, dus het filmpje ook. Maar de sfeer is uniek. Je zult merken dat de spanning langzaam wordt opgebouwd... totdat je bijna continue paranoia om je heen aan het kijken bent, gespannen reagerend op alles wat je hoort. Ik zal nooit het stukje met die bonzende deur vergeten... de spanning die je voelt, te bang om de deurklink aan te raken, terwijl je nieuwsgierigheid je stap voor stap dichterbij dwingt. Ik krijg er nog steeds de kriebels van!

(Ja, dat stukje zie je ook in deze clip terug. Gewoon genieten, niet skippen naar het einde!)

Laatst bewerkt: 4 mei 2009
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dude. Ik ga morgen Thief weer spelen. :9 Heb er zin in. Shit. :D

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Wat je hier ook noemt, dit is "Thief". Aan dit concept moeten ze zeker niet gaan rommelen.
    De scene die je hier overigens laat zien werkt heel goed op een dolby surround systeem.:thumbs:

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heeej kut nu wil ik ook weten wat er achter die deur zit. Zijn dat nou niet typisch die levels waar gewoon eigenlijk geen hond is maar de geluids effecten ervoor zorgen dat je niet alleen bent

7. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Off-topic:
    Ik vond Clive Barker's Undying qua sfeer en sound design ook echt uber creepy :)
    On-topic:

Kan persoonlijk niet wachten totdat de nieuwe Thief er is, vind het een van de betere series die qua sneak en denkwerk eigenlijk nog beter is dan Splinter Cell.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Als Eidos toch bezig is oude series uit het stof te halen, laat ze alsjeblieft een nieuwe Commandos uitgeven!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat hebben ze toch geprobeerd met zo'n 3d fps spinoff? Was 3 x niks volgens mij. Laat ze lekker Commandos oude stijl voor handhelds uit gaan brengen :)

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geniaal!! Maar ik vind Jericho ook echt super bruut! Dat hele hell thema vind ik echt geweldig! Elke game die ook maar iets met hell te maken heeft komt in mijn collectie 8) :cool:

Ontopic: Ik denk zelf dat het misschien een Assasins creed Modern version word

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    \o/\o/

Zeer nice!

12. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik speelde hem met koptelefoon op en dan was deze level echt om paranoïde van te worden. Bijna eng zelfs aangezien ik helemaal door de sfeer opgeslurpt werd. _O_

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.454
    Het duurt nog even voordat deze uitkomt. In de tussentijd Velvet Assassin misschien?

Laatst bewerkt: 6 mei 2009
  14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Schijnt een dikke tegenvaller te zijn! :eek:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Niets kan tippen aan Thief! :p

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Splinter Cell komt goed in de buurt. Dat is ook een mooie tussendoor. ;)

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik blij, is het slechts een site met dát plaatje. Verdorie!

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Wow, hoe kom je daar aan.. Nu kunnen ze het niet meer ontkennen\o/

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ze ontkennen het ook niet, ze bevestigen het ;)

Deel Deze Pagina