ik speel op normaal en dat is al een uitdaging ! Ik ga wel chapter 2 opnieuw spelen want ik vind dat ik met 61% een te lage score heb! GfX vallen idd tegen met mijn verwachtingspatroon! Trouwens je kan wel lekker saven!
Dit dus. Gewoon technisch een slecht product, maar gelukkig als stealth game wel leuk. Ik vermaak me er ook prima mee op de hoge moeilijkheidsgraad ...
idd geen next-gen games, maar wel eens zeer leuke game om te spelen! al is het voor mijn een hele uitdaging op normaal, geduld is niet mijn sterkste punt
Lekker uitgebereid ook je kan het jezelf lekker moeilijk maken. Ik speel op Master-Custom setting gewoon wat dingen uitgezet.
Moet zeggen dat het op master erg leuk is! Drang om te stelen is goed gedaan.. Saven werkt idd erg fijn
Heb ook nog een code van Bol.com gekregen. Waarmee ik de Thief Companion App kan downloaden. En via diezelfde site kan je ook de OST krijgen. EDIT: Je kan de mappen van de levels kijken. Comic boeken lezen. Mini Art Boek en nog wat dingen zitten er in de app.
Heb de app ook gedownload in de hoop een duidelijke map te krijgen waar de chapters starten. Vind het frustrerend dat je niet zo eenvoudig een chapter opnieuw kan spelen.
Ik moet dus op master gaan? Ik vond hitman ook niet leuk op minder dan hoogste moeilijkheid Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Master hoeft niet. Op Normal probeer ik zoveel mogelijk te omzeilen etc. En natuurlijk veel te looten ! Bank Heist gespeeld geweldig ..... !
In het begin had ik ook echt veel last van de framerate (PS4), zowel tijdens het spelen als de cutscenes. Ik weet niet of het toeval was maar ik heb daarna de update gedownload en het spel opnieuw opgestart. Alles lijkt nu een stuk soepeler...
Ik had meteen die update al maar de cutscenes vooral die eerste waar dat meisje valt die liep echt gaar. Ingame is het me niet opgevallen nog.
Ja, die cutscene ging inderdaad nergens over. Daarna heb ik de update geïnstalleerd dus een goeie kans dat het inderdaad toeval was. Ik heb net Tomb Raider (PS4) uitgespeeld, ik schrok echt van Thief in het begin qua framerate. Het spel zelf is verder top!
Naast het spelen op master kan ik iedereen ook aanbevelen te gaan voor no kills en no knockdowns. Vooral dat laatste maakt het knap lastig ...
Ben ik ook mee bezig, net klaar met Chapter 2. Wat zitten er trouwens veel geheimen in de game. In missie 2 maar 1 vd 5 collectibles gevonden terwijl ik echt mn best doe!
Ik vind ze ook goed verborgen, heb ook het idee alles af te hebben gezocht en dan toch dingen hebben gemist. Overigens is er ook een 'gratis' companion app voor de game. Maar buiten wat info, screens en filmpjes kun je niks met de app, tenzij je ven 2,69 betaald. Echt schande. Laat ze eens kijken hoe Ubisoft dat deed met Black Flag, daar kunnen ze nog wat van leren ...
Ik heb een wiki pagina en mappen met alle te looten voorwerpen erop en een mini art book en comic boeken ervan, en thief lore met info over characters en art work enz zit best veel in nog. en je eigen stats kan je er ook zien. En heb niks hoeven betalen kreeg een code van bol.com ervoor. Als je de app opstart zie je ook dat die in samenwerking met bol en ign gedaan is.