1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Thief

Discussie in 'Games' gestart door Yaran08, 2 apr 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Maar zonder bol code moet je daar 2,69 voor betalen!

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Oh dat is wel kut dan.
    Niet dat ik die mappen ga gebruiken ofzo het is toch leuker om zelf de secrets te vinden.

3. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    vanmiddag stukje gespeeld bij n maat van me op de PS4 vind het er mooi uitzien maar heb nogsteeds t gevoel dat er nogmeer in zit qua graphics verder vind ik t wel een lagge game ..

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is echt een game waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet. Technisch gezien vind ik de game te kort schieten. Game oogt alles behalve nextgen en dat geklooi met die framerate vind ik echt onacceptabel op de nextgen consoles. Game komt ook buggy over. Guards die vast zitten in muren of die rondjes blijven draaien bijvoorbeeld. Gebieden zijn klein en de laadtijden tussen de gebieden halen enorm de vaart uit het spel. Geen waardige reboot van de serie.

5. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ben nu bij chapter 2 en vind het wel vet. Grafisch niet speciaal maar ook niet lelijk.

Ik speel op Master maar vind het (nog) niet moeilijk ofzo. Bepaalde juwelen zitten wel heel goed verborgen en probeer zoveel mogelijk om de chapters als ghost te clearen. Tot nu toe bij alles gelukt

De laadtijden vind ik wel irritant. Hoort er gewoon niet meer in te zitten. Ook heb ik vaak last van een bug dat ik gezien wordt door muren. Bijv als ik in een hoekje chill dat de gaurds in het kamertje ernaast mij ineens zien :confused:

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Moeilijkheid zal nog wel toenemen. En ja die laadtijden zijn wel erg. En die guards zien je niet ze ruiken je stinkerd:+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Framerate en lip syncing is echt dramatisch, haalt je gewoon uit de game. Merk meteen dat er te lang aan de game is gewerkt en daardoor op sommige vlakken wat achterloopt. Jammer van de kleine vervelende dingen en buiten dat je ook duidelijk ziet dat de game eigenlijk is gemaakt voor de vorige generatie. Buiten dat is de gameplay wel gewoon lekker!

8. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    waar ik vooral problemen mee heb, ik weer vooral niet waar ik rondloop, ik ga in deuren binnen en plots kom ik chapter 2 zonder eigenlijk te weten wat het doel was in chapter 1, ik krijg verschillende pijlen, maar wat ik ermee moet of kan word niet uitgelegd, hoe ik b.v in focus moet weet ik niet, ik heb het 1x gehad met toeval, maar ik heb al op alles gedrukt, ik kan het niet meer aankrijgen, en toch staat mijn meter vol, als ik b.v gezien word kom er op mijn scherm hold LB+R dan gaat mijn karakter in hurk zitten en word ik afgeslacht!

het begint eigenlijk een beetje mijn kl*ten uit te hangen, waarschijnlijk doe ik het wel fout, maar ik snap geen drol van heel deze game

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het ligt aan jou:p

Pijltje naar boven > player progression > resources kun je per pijl zien waarvoor die dient. Focus met driehoekje (of Y)

LB+R moet je timen zodat je de gaurds kunt ontwijken en counteren

Iemand Bank Heist al gedaan?

Ben in de vault maar het wordt wel moeilijk. Denk dat ik later terug moet komen. Heb niet eens de wire cutters

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik ga straks controllers gooien!!!! Zit al de hele tijd vast bij een sidequest die gewoon niet te doen is zonder fysiek te gebruiken :/

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je de dodge move nodig hebt, dan speel je de game niet goed. Tis een stealth game, geen combat game.

Ik moet zeggen dat ik het gaeplay wise erg leuk vind. Exploren, puzzelen wat de beste route is. Volledig stealth en nieman killen of zelfs maar neerslaan op master vraagt echt stealth werk. Level zijn mooi, met veel secrets. Opletten wordt echt beloond.

Met chapter drie bezig en slechts 3 sidemissions gedaan, en veel door de stad gezworven, heerlijk.

Technisch genoeg op aan te merken, maar qua gameplay Thief enough (al mis ik wel de hammers :) )

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    De dodge kan ik niet gebruiken want dan word ik gelijk gezien. Ik speel op master en wil geen knockouts enzo gebruiken voor de trophy. Ik heb deze sidequest maar ff overgeslagen. Hopelijk kan je nadat je de game hebt uitgespeeld alles backtracken. Dan ga ik nog wel ff terug.

Die dude maakte gewoon te snel z'n rondje, de tijd ontbrak simpelweg om de switches over te halen en de code in te toesten zonder gezien te worden. Maakte niet uit of ik het licht uit deed of als afleiding een fles kapot gooide, of allebei, niks werkte. Helaas, dan maar eerst gewoon de storyline helemaal uitspelen. :)

EDIT:
    Shit wordt eng man!!! Schrok me net echt de pleuris XD

Laatst bewerkt: 4 mrt 2014
  13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat voor settings raden jullie aan?
    Die glowing objects bijvoorbeeld aan/uit?

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Wil je gelijk die trophy halen dat je een aantal punten (700) qua moeilijkheidsgraad aan moet zetten? Zet dan in ieder geval UIT dat als je gespot word je overnieuw moet beginnen en ook die waardoor je het level overnieuw moet spelen op het moment dat je kapot gaat.

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van mij heeft de game op Xbox One en tot nu toe vind hij de game zeer leuk. Tof verhaal zegt hij, mooi sfeertje, lekker sneaken. Etc. Hoe vinden jullie hem?

16. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook wel benieuwd!, ik wil nog 1 game aanschaffen deze maand :+ Twijfels, twijfelss

17. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Als je van het genre houdt (geduld hebt) dan is de game het dubbel en dwars waard. Na de storyline is er ook nog zat te spelen en te onderzoeken, zeker als je voor trophies/achievements wilt gaan.

Het sfeertje is super, de stad is gaaf (wel wat klein misschien) en de gameplay is erg nice. Als je je stoort aan kleine dingen kan dat de pret gaan drukken. De framerate is (bij mij in 2 gevallen) bij cutscenes soms te traag waardoor het beeld hapert. De laadtijden zijn lang en de handelingen om van gebied naar gebied te gaan erg repetitief. Het voelt ook niet echt next-gen.

Mocht je hier doorheen kunnen prikken is het echt een geweldige game die je in staat stelt een spel te spelen op de manier die jij wilt! Met geweld of, zoals een echt dief betaamd, stil en sneaky. :)

Deze game staat in ieder geval is samen met Tomb Raider tot nu toe mijn favo next gen game.

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ik twijfel nu echt! de hele sfeer lijkt me tof! en het sneaky afwachten etc. ligt me ook wel! Maar ik kan me soms wel echt storen aan kleine dingen die je omschrijft. Lastig!

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Speel de game nu ook 2 dagen.
    En kan makkelijk door de foutjes en graphics heenprikken.

Vermaak me prima met de game!
    Lekker sfeertje.. gewoon halen.

:)

20. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die Thief heeft gespeeld en daarnaast ook Tomb raider?
    Twee verschillende genres maar ik twijfel tussen deze 2 titels.

Welke is qua beleving echt bovenliggend? Ik houdt van beide genres. Qua graphics zal Tomb het wel winnen van Thief neem ik aan?

Deel Deze Pagina