[Thinking Putty]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 12 mei 2005.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is Thinking Putty?
    Putty was oorspronkelijk een soort speelgoed voor kinderen. Maar een zekere Amerikaan (Crazy Aaron) kwam op het idee om dit spul eens te verbeteren en in hoeveelheden te verkopen geschikt voor volwassen handen.
    Inmiddels is dit dusdanig uit de hand gelopen dat er vele kleuren beschikbaar zijn waaronder diverse glow-in-the-dark kleuren, magnetische zwarte putty, glimmende metaalkleuren, semitransparante kleuren, kleurveranderende kleuren, hittegevoelige kleuren.....etcetera~!
    In Amerika is dit spul dan ook razend populair... En terecht. Ik weet uit eigen ervaring: dit is echt DE ultieme desktop-toy / antistress-toy! Moet je gewoon eens proberen!

Bron: http://www.inkoopacties.net/ia/gj5sgh8y

Iemand al eens zo'n thinking putty gehad? Ik denk dat er wel een ga bestellen, ben helemaal in de ban van het tekstje(DE ultieme desktop-toy...)
    Wie er zoeen heeft kan hier gerust zijn ervaringen ermee delen.

2. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Had wel eens zo'n slimy wc potje uit de bartsmit gekocht. Is het net zoiets?? want dat ding gaf heel erg af en je handen werden er ranzig van e.d.

Als dit betere kwaliteit lijkt met het echt wel leuk.

3. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wordt me niet helemaal duidelijk wat het nou echt is...

4. pls_devil

pls_devil Guest

breek me de bek niet open :)

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kun je ermee?
    Je kunt het als stress-bal gebruiken, je kunt er figuren mee maken, je kunt het rekken, strekken je kunt er met een hamer opslaan (dan spat het in stukjes uiteen) of aan het plafond hangen (dan druipt het langzaam naar beneden). Putty is bij hoge snelheid keihard (bijvoorbeeld als je er met een hamer opslaat), in je handen is het kneedbaar en als je het ergens achterlaat zal het zich na een tijdje als een vloeistof gedragen.
    Gewoon leuk speelgoed dus ;)

------------------------------

Heb ik gewoon van die site geplukt hoor, niet dat ik ervaring heb met dit
    kansloze spul!
    Wtn moet je ermee! :confused:

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  6. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    "Desktop tool" lijkt me niet echt leuk als het in vloeibare toestand tussen je toetsenbord komt.

7. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Grote Inkoopactie op inkoopactie.net

Heb ik mijn gadgetje ook vandaan.Leuk spul *)

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje meer info, Casper?

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Is die IA niet al afgelopen?

10. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Nee,een Inkoopactie-organisator heeft vaak meerdere bestelrondes,waaronder deze.Bestel maar raak,hij zorgt ervoor dat je het krijgt,mits hij niet net aangegeven heeft dat er niet meer besteld mag worden na een bepaalde datum.Snappie?

Het is op zich wel leuk speelgoed maar eerlijk gezegd heb je het na een week of 3,4 wel weer even gezien.

Mijn lol ermee; plak het op een schoon raam en het loopt langzaam naar beneden,zeer verleidenlijk om aan te raken als je de soort heb gekocht die veranderd van kleur bij aanraking,geweldig om te gooien :cool:

Enige nadeel van dit producht is dat het realtief duur is en je oppasen moet met de Putty,rol hem niet door kruimels enzovoorts ;)

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    serieus weet nou niemand wat dit is? ik ben 18 en weet zeker dat ik dit spul ook heb gehad vroeger kon je het nog kopen bij de speelgoed blokker en zat het in rode doosjes ( bijna het zelfde als op de site ) en je kkon er genoeg mee doe balletjes er van rolen etc , het doet een beetje denken aan klei dat niet hard wordt.

12. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er een bestellen en zal dan mijn bevindingen wel delen met jullie.
    En vier weken plezier voor 8€ vind ik nog te doen.

Deel Deze Pagina