Pwoah wat een lelijke plaatjes. Laat ik er nog maar geen conclusies aan trekken, het wordt/moet vast nog beter worden!
Vind je? Ik vind GTA IV er vele malen beter uitzien dan dit. Misschien vind je het mooier omdat deze game meer kleur heeft?
Vind ik niet, maar dat is natuurlijk jouw mening! Die gast op die screens ziet er wel vet uit. Hopelijk is hij het hoofdpersonage waar je mee speelt.
Jij bent een GTA fanboy, dus ik verwacht dan ook geen objectieve mening van jou Maar, ja dat vind ik. Ik vind GTA nou niet echt het toonbeeld van prachtige graphics. GTA: Spoiler VS TiV Spoiler Misschien ligt het aan mijn ogen. Misschien is het de stijl. Of misschien is het gewoon zo. Maar ik vind TiV mooier dan GTA.
Raar dat we maar niks van 2 days to vegas horen, die game zag er echt geweldig uit, nu nog als je de screens bekijkt. deze game was nog voor de lancering van de Xbox 360 bekend gemaakt.. mischien dat this is vegas eerder uitkomt en net zo mooi wordt
En? Saints Row was ook zo lelijk... Deze titel ziet er goed uit, alleen ja tot nu toe is SR wel de enige die zich kan meten met GTA. Ik kijk dan ook eerder uit naar SR dan GTA of deze game, heb zoveel meer plezier gehad van SR dan de laatste GTA. Oftewel per persoon is dat verschillend...
De naam deed mij meer denken aan 300 Deze game is er wel een om in de gaten te houden, maar of het tegen GTA op kan? Ik schat de kans behoorlijk klein in.
Beide games zijn niet uit, je kan er nog niks over zeggen dus ga niet zielig zitten posten. Ik vind het er beter uitzien en het spreekt me ook wel aan, ik ben zeker benieuwd naar de beoordelingen van deze game!
Wat zit iedereen deze game nu al helemaal de grond in te stompen aan de hand van GTA4??? Beide games zijn nog niet uit, en ik weet zeker dat deze game nog een stuk mooier gaat worden!
Waarom altijd maar weer vergelijken met GTA???? Laten we games nou eens als individu zien, elke game een kans geven om op hun eigen manier fun te hebben.