1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

This just in: een Nintendo persbericht!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door da -Z-, 3 nov 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nog 4 dagen... :)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    NIEUW PERSBERICHT!!!! Nintendo verkoop trekt aan!!! ZEG HET DOOR ZEG HET DOOR....:D

MARKTAANDEEL GAMECUBE VERVIJFVOUDIGD IN EUROPA
    11 November 2003 – In navolging op de Europese prijsverlaging drie weken geleden, laten Europese retailers continue groeiende verkoopcijfers zien. In de eerste week na de prijsverlaging werden 10 keer zoveel GameCubes verkocht. In de drie weken na
    de prijsverlaging, is het marktaandeel van de GameCube gestegen naar 25%. De GameCube neemt nu de tweede positie in binnen de consolemarkt in Europa. David Gosen, Managing Director van Nintendo of Europe zegt: “Sinds de lancering heeft de GameCube nog niet zo snel verkocht, wat bewijst dat met het juiste prijspunt en het fantastische aanbod in spellen dit najaar, de GameCube werkelijk de beste keuze is voor iedere gamer.” Het huidige succes van de GameCube wordt voortgezet met de lancering van enkele langverwachte spellen in de aanloop naar december.

Op 14 november is dit het fantastische, nieuwe kartracespel Mario Kart: Double Dash!! Alle favoriete Nintendo-helden en meer zijn terug voor een heftig potje karten. Voor het eerst kunnen spelers twee spelfiguren in hun kart besturen voor een dubbele dosis actie. Eén om te racen, één om tegenstanders te belagen met persoonlijke projectielen, en met een druk op de knop wisselen ze van plaats! Met meer power-ups, coureurs, karts, spelmogelijkheden en extra’s dan ooit is dit de ultieme funracer voor spelers van alle leeftijden!

Tegelijk met Mario Kart: Double Dash!! wordt op 14 november ook het exclusieve Mario Kart: Double Dash!! Limited Edition Pak gelanceerd, met hierin een Nintendo GameCube, een controller, een exemplaar van Mario Kart: Double Dash!! en de zeer 1
    speciale ‘The Legend of Zelda: Collector’s Edition’-disc, met hierop maar liefst vijf klassieke Zelda-spellen. Andere grote titels die Nintendo in de aanloop naar de feestmaand voor de Nintendo
    GameCube uitbrengt zijn onder meer F-Zero GX, 1080° Avalanche en Mario Party 5.

In totaal zullen in december meer dan 200 videogames beschikbaar zijn voor de Nintendo GameCube, waarmee gamers met sterk uiteenlopende interesses zich met veel plezier uren kunnen vermaken met hun Nintendo GameCube.

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Leuk nieuws :D

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nog twee dagen!

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HIJ'S UIT! Vanavond halen en beginnen aan Majora's Mask :D

6. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Juich maar niet te vroeg lol :+ . Kan altijd zijn dat die vanavond alweer is uitverkocht of nog niet is binnengekomen bij bepaalde winkels.

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ha, dezen schelm laat zich niet eenvoudich ende simpel om den tuin leiden! Den order ende bestellinck ist al geplaatscht bij den nabijen gameshop in Die Haghe. Op den vijfde uure kan dezen schelm het packet ende console ophaalen teegen het luttelen bedrag van 150 floorijnen :D

8. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Kan je misschien ook ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) typen zodat ik het goed kan lezen? :eek:

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je AON (Algemeen Oud Nederlandsch) kan, dan kan je dit lezen :)

10. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ok jij je zin ;)

Maak wel een review van Mario Kart: Double Dash oke?

11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zal ik zeker doen!

12. gerjan

gerjan Guest

coolz, misschien haal ik er nog wel een

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zooooow, ik heb er nu drie uur opzitten. 1 uur Mario Kart en dat is echte ouderwetse lol, maar de meeste lol heb ik met Ocarina of Time, dat roept echt weer nostalgische gevoelens bij me op!! Het spel is 5 jaar oud, maar het is zo'n goed spel dat de graphics geen belemmering vormen. Echt, ik kan iedereen dit Zelda/Mario kart pakket van harte aanbevelen!!

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ja oke... maar ik heb al een Cube dus ik krijg niet zo'n disc bij mario kart... :{

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  15. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het ging hier toch om aan te geven dat er een Mario Kart/Zelda pakket aankwam? En ik geef aan dat 'ie geweldig is. Maar Mario Kart is zkers het aanschaffen waard, als je Mario Kart tenminste leuk vind én geen problemen hebt met deja-vu gevoelens. Er is namelijk niks veranderd aan de omgevingen. Kijk bv naar de eerste championship: een woestijnlevel, een beachlevel, een simpele racebaanlevel. Alles wat we al kenden van Mario 64 en SNES. Het is gewoon weer ouderwets racen met weinig échte innovaties

But why change a winning team? :)

Deel Deze Pagina