1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] THPS 3 op gamespy arcade

Discussie in 'Games' gestart door Eckie, 31 mei 2002.

  1. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan system link spellen niet spelen tegen Xboxers uit Amerika (en ook uit Italiƫ geloof ik, en nog een paar landen), maar de belangstelling voor THPS 3 op gamespy is heel erg klein. Tot nu toe ben ik alleen nog maar Amerikanen tegen gekomen, en het is me dus nog niet gelukt THPS 3 online te spelen. :'-(
    Zijn er hier misschien mensen die zin hebben om een potje online te proberen? Zo ja: post hier, en dan spreken we een keer iets af :)

    laturz
     
  2. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zou wel willen vrijdag rond 6 uur of zo
     
  3. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ho sorrie, ik check dit forum niet zo heel vaak ]:-
    Ik zal nu wat beter opletten
    Vanavond nog?
    Anders dit weekend?
     
  4. Ikke

    Ikke New Member

    Berichten:
    2.700
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je Thps 3 gewoon online tegen amerikanen spelen hoor, alleen Halo kan je niet tegen amerikanen spelen dacht ik.
     
  5. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee hoor, dat is met alle spellen zo.
    Het ligt namelijk niet aan het spel, maar aan het video formaat (NTSC in Amerika, PAL in Europa)
     
  6. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Maar het onderwerp gaat weer helemaal de verkeerde kant op, en ik heb nog steeds geen serieuze reacties gehad! :'-( (Behalve pirathaban dan, maar die laat nu ook nix meer van zich horen.)

    Daarom vraag ik het nog maar een keer:
    Wie heeft er zin om een keer een tijdstip af te spreken om een potje te THPS 3-en over gamespy?
     
  7. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ikkke welllllll zeg maar hoelaat en welke dag dan zeg ik of ik kan
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Okee nou op zich heb ik nu vakantie dus ik kan in principe altijd...
    Vanavond ga ik waarschijnlijk een beetje vroeg naar bed, wegens gebrek aan slaap afgelopen nacht. (Er zijn op dit forum posts van mij te vinden met een post-tijd van 6 uur 's morgens... dat zet je toch aan het denken ;))
    Maandag ben ik de hele dag niet thuis.
    Voor de rest van de week heb ik nog geen plannen (nouja donderdag/vrijdag/zaterdag misschien, maar laten we het even in de nabije toekomst houden). Dit zijn de tijden waarop ik kan, roep maar wanneer jij kan...
    BTW: ik eet meestal rond een uur of 19:30/21:00, en ik ben meer een avondmens dan een ochtendmens dus ik ben voor een afspraak rond de klok van 22:00 uur ofzo.

    Oproepje aan alle andere mensen die dit lezen: Gij bent allen nog steeds welkom, dus meldt U in grote getalen aan om uw gerespecteerde Aars door mij te laten kickflippen!
    Of post hier gewoon een berichtje met daarin de tijden dat je kan, dat mag ook.
     
  9. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    tony

    ik zou ook wel mee willen spelen heb adsl (met usb modem) en een lan kaart maar mijn pc staat boven en mijn xbox beneden ik heb wel een lange kabel maar weet niet of deze crossed is maar ik zal het wel even proberen aan te sluiten. heb net Gamespy gedownload ga ik nu even instaleren

    wat is de bedoeling met online thps3 spelen?
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Euhwww ik weet het niet precies, ik heb ook nog nooit met meerdere spelers gespeeld. Het zijn gewoon de multiplayer opties als je met system link speelt.
    Ze heten trick attack, graffiti ennehh nog een paar.
    Kweenie, kijk maar ff in je system-link menu als je aangesloten zit.
     
  11. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    aangesloten!!!

    He Eckie wanneer ga je online???

    er zijn nu geen spelers online met thps3 wel halo moto GP Nascar en thps2 maar die heb ik allemaal niet en ik wil wel ff weten of het een beetje werkt!
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja ik weet het, er zijn echt heel weinig mensen op gamespy met THPS3... :'-(
    zeg maar wanneer je kunt, dan kijk ik wel of ik kan

    edit: nu?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  13. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    spelen

    moet eigenlijk nog een beetje klussen maar wil wel ff kijken of het werkt anders vanavond

    als het goed is kun je nu bij mij inloggen ik heb hem online staan nu

    als het niet lukt mail ik mijn tel. nr wel even.

    Hoi
     
  14. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn ik haat bellen.
    Heb je geen MSN of ICQ?
    Ik ben de hele avond beschikbaar en thuis, dus zie maar wat j doet. Ik hoor het wel ok?
     
  15. Drome

    Drome -

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MSN

    msn is o.k.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2002
  16. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Mot je wel on-line zijn! ]:-
     

Deel Deze Pagina