meuhehe anyway ik ben wel heel benieuwd naar thps2x dus een reviewtje met wat zelf gemaakte shots zou niet erg wezen hoor!
Ik heb hem ook al wat vaker dan een x in m'n handen gehad. En af en toe kijk ik met lede ogen naar m'n kast waar die in pronkt.:{ Bwahha, naja, ga morgen wel bruut games bestellen dus mag niet klagen. Zus van vrouw vroeg of ik nog wat wou hebben uit Am. Kseen kon zo 40 dingen noemen maar zal morgen een beschaafd lijstje doorgeven. *Kseen leest z'n eigen post... Jezus, wat lul ik nou, we hadden het over THPS2x
Mijn printer en scanner hebben geen stopcontact nu, ik zal 't snel doen. Op amazon.com(bezorgt niet in Ned.) istie 20$ nu! Argh...ik had hem net gekocht toen ik dat zag. Echt geen geld. Edit: Ik weet dat ik geen printer nodig heb he, was om aan te geven hoe erg ik om stopcontacten verlegen zit.
kijk dan was mijn prijs die ik aan markxbox (20 euro) voor thps2x wou geven hartstikke rëeel en vervelend he met stopcontacten heb nu zo'n perfecte multisplit ding en het is perfect.
Niet alles wordt nu gebruikt maar dozen zijn te ver weg. *Zet tv uit. Maarreh, tsjah, is m'n eigen draad maar....dit mag niet. Ik zeg niks meer.
nee geen instinker. zal het uitleggen. Je begint van boven en gaat gewoon naar beneden, dan ga je naar links en als het goed is zie je zo'n soort antenne (rood-wit) aan de zijkant waar je over kan grinden op 3 plekken en zo naar achter kan, helemaal van achteren staat er een pijpje te roken. Grind nu over de middelste stukje van die antenne om naar achteren te gaan, maak je gelijk klaar want je gaat nu een hele hele kleine halfpipe tegen komen op het einde, boven die mini zit een draaiwiel, doe hier een stall op vanuit die half pipe en ga terug naar het platform...... Dan zal je zien wat ik heb ontdekt!
He xeen al gedaan? btw wat ik nog even wou vragen is of je even wou proberen om thps2x op je pal te draaien, misschien werkt het! denk het niet maar kan proberen!.....
kom op probeer het voor mij, misschien hebben ze hier niet zo'n region dinges op gedaan, please check t enigste wat ie zegt is dat ie m niet kan lezen, dat maakt toch niet uit....... pleazzzze
Invalid bla bla bla, make sjoer dat het een xboxgame is bla bla, sjorrie. 10 sec. geleden getjekt, speciaal voor jou opgestaan.